Einride Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Då er firmware 2.80 ute, installerte den tidligare i dag. Kjapp nedlasting og totalt var oppdateringa unnagjort på 3-4 minutter tenker eg. Ingen som helst aning om kva som er nytt/endra, utanom det Playstation.Blog har posta ("The playback quality of some PLAYSTATION 3 format software has been improved."). Ryktene skal ha det til at XMB er litt raskare og at compare trophies også er vesentleg kjappare, utan at eg har testa det. Edit: Beklagar, er visst trophy sync som skal gå kjappare. Endret 24. juni 2009 av Einride Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke mye stort denne gangen heller, nei. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dette var for dårlig! 2.80 burde vært en stor oppdatering! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet. De burde heller ventet med å gi ut disse oppdateringene til de hadde mer å oppdatere? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet. De burde heller ventet med å gi ut disse oppdateringene til de hadde mer å oppdatere? For det første kan det være en grunn som vi ikke vet om som er god nok for å gi ut en firmware. For det andre synes jeg det bare er bra om de kommer med ny firmware vis det reduserer at enkelte spill fryser for eksempel. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet. De burde heller ventet med å gi ut disse oppdateringene til de hadde mer å oppdatere? For det første kan det være en grunn som vi ikke vet om som er god nok for å gi ut en firmware. For det andre synes jeg det bare er bra om de kommer med ny firmware vis det reduserer at enkelte spill fryser for eksempel. Enig med deg i at det bra at de fikser bugs og feil i forhold til om de ikke gjorde det. Men er så lett for folk flest å bli skuffet når det tar lengre tid mellom oppdateringene, og dermed forventar man at det skal være litt større endringer enn bare litt redusering av feil. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 I just switched on my PS3 and my controller is 1, even though I have my Guitar Hero dongles connected. I would consistantly be Controller 4, so either this is some kind of co-incidence or they have 'fixed' this. Yay! I alle fall ein fiks som er verdt å nevne. No må dei berre få flytta klokka eller indikatoren for kontrollerane Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Endelig! Det husker jeg var utrolig irriterende. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvorfor sier dem ikke hva som har blitt opptadert? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er veldig rart at de ikke gir ut endringslogg, ja. Har stusset mye på det selv. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bedre med en update enn ingen update:) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Men de burde søren meg lære av MS teamet for xbox. De forklarer godt alltid hva som er forandret på. Virker som Sony velger ikke og si noe for de er "flaue" over og måtte fikse en bug som kansje ikke burde ha vært der.. (Sorry er i litt dårlig humør i dag) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Syntes det gikk utrolig mye raskere når jeg nå skulle synkronisere trofèene. Iallefall et pluss. Ser egentlig ikke noe særlig sony bør endre på, så gjør ikke meg noe at det var en liten oppdatering Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Som vanlig ingenting interessant.. Syns nesten Sony kunne sluppet oppdateringer litt sjeldnere, og heller hatt mer ting i hver. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Satser på at 2.90 eller 3.0 bli noe stort da. Som feks bakoverkompatibelhet til 40, 80 osv maskiner Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har lastet ned nå, men har ikke sett noe nytt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har lastet ned nå, men har ikke sett noe nytt. Var kun en stabilitetsoppdatering. Hvertfall det Sony har sagt. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Åja.. Går litt raskere nå ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå