mcgroven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 The Lord of the Rings Online får en ny oppdatering denne uken. Les mer Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da blir jeg hengende enda lenger etter enn jeg gjør nå. Er fortsatt på kapittel 2 i bok 2... Må begynne å spille for alvor snart Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Endelig Skal bli godt å få en ny bok og flere raids å bryne seg på. Har blitt mindre og mindre rad-runs de to siste ukene ettersom folk venter på bok 8, men det tar seg vel opp på torsdag Det er jo for eksempel nesten ingen på min server som har prøvd seg på the Watcher i det siste, men nå blir han jo enklere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det sånn at en bok en på en måte en patch, eller utvidelse? Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Selve historien (epic questene du følger) er delt opp i volum. Volum 1 for Shadows of Angmar og Volum 2 for Mines of Moria. Hver bok er på en måte et nytt kapittel i det volumet, og er samtidig en stor patch. Historien begynner nå å snakke mye om Mirkwood og Dol Goldur, og det ryktes at spillerne får entre de områdene før slutten av året. Det blir i hvert fall dødskult, få se wood-elves og oppleve festningen der Sauron en gang holdt til Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 jeg gleder meg!!! driver og lvler min tredje character til lvl 60 nå, men den blir vel satt på hold noen par dager for og se hva book 8 byr på ^^ og ja, en "book" er en patch med nytt innhold. PS: noen som spiller på gilrain her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå