mcgroven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Glipp fra markedsbyrå avslører oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Etter å ha spilt samtlige av de forrige spillene i Tiberium serien de siste 13 årene, så er jeg litt usikker på om de har noe å tilby enda. Kan jo hende det er moro en gang til, da jeg ikke spiller så mye RTS i det hele tatt lengre. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gode nyheter, hvis de kan holde seg tro mot det opprinnelige konseptet og ikke lage en General klone (hvor alt dreide seg om å "rushe") så er dette en kjærkommen "gave". Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Finnes ordet 'avslutning' i EA sitt vokabular? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sålenge de driter i de utenomjordiske og går tilbake til røttene er jeg fornøyd. Det skal være GDI, og det skal være NOD. Slutten på visa. OOh, hva med en Monkey Island-vri, bytting mellom 2D og 3D? ..og det cinematiske skal få et betydelig løft Øh, mellomsekvensene var jo i HD i C&C 3, og skuespillerne gjorde jo en relativt god jobb (for et spill å være. Samt, C&C skal alltid ha litt cheese). Hvordan det kan bli bedre? Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Om spillet selger bra så kommer det nok en oppfølger til, serien være seg avsluttet eller ei. Hadde personlig likt godt om tempoet hadde blitt tonet litt ned i likhet med TD og TS, syntes 3'en ble litt for lik Generals. Er også enig i at GDI vs NOD hadde vært best men tror ikke vi kan regne med det. Selv om jeg har gitt litt opp RTS fra "Westwood" de siste åra så kjenner jeg at jeg gleder meg til å prøve dette allikevel, der er noe med Kane Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 *Gjesp* EA i melkemodus. Dette er et spill jeg definitivt styrer unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå