Gå til innhold

Creeping Death Rekrutterer (CoD4 PS3)

Anbefalte innlegg

5p0rk1.jpg

Mitt navn er Sondre og jeg er leder av Creeping Death. Vi har eksistert siden Januar 2009, og ble stiftet av LommeMannen (meg), leivset, MrHeggem, KiisJ og xKrypToniic--. Av spill som vi konkurrerer i er det Call of Duty som gjelder! I starten spilte vi CoD:WaW og vi har spilt på gamebattles.com. Her har vi har møtt mange gode klaner og slått gode folk, og spilt jevnt mot de beste! WaW har vi nå lagt på hylla, ettersom vi har gått tilbake til CoD4 for å varme opp til MW2.

For øyeblikket spiller vi på GB ladderen og NCL, men vi trenger flere gode folk for å kunne hevde oss enda bedre! Vi stiller også krav til inntak, ettersom vi er ute etter å gjøre det bra og bli kjent! Kravene er som følger:

- Du MÅ ha mic, og helst ha Skype for det sosiale!

- Du må erfaring fra tidligere klaner, om ikke må du være gjennom noen kamper med oss så vi kan se hvordan du tenker i kamp.

- Du må være registrert på gamebattles.com

- Du må legge ved alt av stats

- Du må være aktiv, vi spiller ofte flere kamper dagen!

- Stort pluss om du har peiling på hjemmesider, photoshop, taktikker osv :)

Her er forumet vårt: Creeping Death

For øyeblikket er det spinkelt, men nå som vi trenger flere medlemmer kommer jeg til å jobbe mer med den og forhååentligvis skal vi få lagd en hjemmeside innen MW2 release!

Om du føler at du kan ha en framtid i Creeping Death, så legg meg til på PSN (xLomme-) og MSN ([email protected]) Kjenner du folk som du mener er gode nok til å bli, så spread the word! Og om du ikke oppfyller de kravene ovenfor, så er det lite vits i å ta kontakt :)

Mvh Lomme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...