TST Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vi deler ut tre glimrende actionspill til valgfri plattform. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 krysser fingrene som vanlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dæven døtte dere har blitt flinke med konkurranser i det siste! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dæven døtte dere har blitt flinke med konkurranser i det siste! This ^ Utrolig gøy med konkurranser jevnlig =) Krysser fingrene! Lenke til kommentar
fugletiteren_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 krysser fingrene Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kan dere ikke dele ut PC versjonen også? Alt dere trenger å gjøre er å reservere premien til august når spillet kommer for så å sende det til vinneren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kan dere ikke dele ut PC versjonen også? Alt dere trenger å gjøre er å reservere premien til august når spillet kommer for så å sende det til vinneren. Folk bør slippe å vente i flere måneder på en premie. Det er også ekstraarbeid for oss, i stedenfor å bare bli ferdig med en sak der og da. Vi kan heller vurdere en egen konkurranse for PC-utgaven i august, men lover ingenting. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Håper selvfølgelig på å vinne, men lykke til, til resten av dere : ) +bonuspoeng for konkurranse! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kudos for jevn strøm av konkurranser, lykke til folkens! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kanskje jeg vinner denne gangen håper håper Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vi har fortsatt den avtalen, TST? Ikke alle moderatorene jobber på dugnad.. Ahh, det er moro å ha det gøy. Skal nok klare å ta meg råd til spillet skulle ønsket bli så sterkt, lykke til, alle sammen! :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Svært så mange konkurranser dere kommer med da. Props, gutter. Jeg får vel prøve igjen, kan ikke skade. Endret 23. juni 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 For en gangs skyld skal jeg også delta i konkuransen:-) glemmer meg av støtt og stadig jeg! Alltid fett med konkuranser!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Så flott at det er enda en konkurranse på gang. Dessverre er jeg ikke gammel nok, men syntes det er flott med konkurranser. Men er det greit om jeg f.eks bruker min mors navn og adresse etter jeg har fått samtykke av henne til å delta i konkurransen? Og hvordan får dere sjekket om det er eventuelle vinnere som er under aldersgrensen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tror ikke det blir sjekket med mindre det er mistanke om det. Flotters at dere har så mange konkurranser! Er dette noe dere sikter dere inn på, eller er det bare tilfeldig at det har vært så mye i det siste? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Flotters at dere har så mange konkurranser! Er dette noe dere sikter dere inn på, eller er det bare tilfeldig at det har vært så mye i det siste? Vi forsøker alltid å ha mer av det vi får gode tilbakemeldinger på, men det hjelper også at Mats Lindh har utviklet et herlig konkurransesystem som gjør det lett og morsomt å sette opp fra gang til gang :-) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skaffer meg nok dette selv om jeg ikke vinner. Vil igjen skryte av at dere holder slike konkurranser, selv om jeg aldri vinner Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Oioioi, enda en konkurranse. Creds til norges beste spillside for å gi så mye til leserene sine! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hey, se Lakus! Det er mulig å vinne et spill du vanligvis ikke hadde kjøpt. - Ja, kryss fingrene Pakus. *XXXXX* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sånn som gamer holder på med slike konkurranser så er jeg nødt til å vinne noe snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå