Gå til innhold

Vinn Red Faction: Guerrilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere ikke dele ut PC versjonen også? Alt dere trenger å gjøre er å reservere premien til august når spillet kommer for så å sende det til vinneren.

Folk bør slippe å vente i flere måneder på en premie. Det er også ekstraarbeid for oss, i stedenfor å bare bli ferdig med en sak der og da. Vi kan heller vurdere en egen konkurranse for PC-utgaven i august, men lover ingenting.

Lenke til kommentar

Så flott at det er enda en konkurranse på gang. Dessverre er jeg ikke gammel nok, men syntes det er flott med konkurranser.

Men er det greit om jeg f.eks bruker min mors navn og adresse etter jeg har fått samtykke av henne til å delta i konkurransen?

Og hvordan får dere sjekket om det er eventuelle vinnere som er under aldersgrensen?

Lenke til kommentar
Flotters at dere har så mange konkurranser! Er dette noe dere sikter dere inn på, eller er det bare tilfeldig at det har vært så mye i det siste?

Vi forsøker alltid å ha mer av det vi får gode tilbakemeldinger på, men det hjelper også at Mats Lindh har utviklet et herlig konkurransesystem som gjør det lett og morsomt å sette opp fra gang til gang :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...