JKJK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vil si jeg ble litt skuffet over nero 6.0, alt har jo blitt så jævla schvært... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 får vel se når download-versjonen kommer , ultra-edition tar helt av synes jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 En oppdatering: Nero6 er utsatt til 25. Juli: "Due to high demand, features originally slated for future versions have now been brought forward in time to add even more value to this already impressive suite. Stay tuned for the new web release, now scheduled for July 25th. Included will be "Special Project" Nero Recode!" w00t! enda mere dritt funksjonalitet "ingen" vil ha! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nero 6... Jippi... Det jeg egentlig ville si.. Wipeout: Du har den ekleste avataren jeg noensinne har sett. Misliker den jeg også Finnes bedre avatarer Har ikke fått testet Nero 6 enda, av den enkle grunn at jeg ikke har hatt bruk for det helt enda. Lenke til kommentar
hart Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Fremdelses off topic. (beklager). -Neorag: Jeg misliker ikke Avataren hans. Ordet "ekleste" brukte jeg for å understreke min stumme beundring for det å ville bli assosiert med det bildet. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Last ned Nero 6 HER! Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå