Simen1 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Nero 6.0 lanseres i dag i følge nero sine egne sider. Men linken til nedlastingen har ennå ikke dukket opp. (Står ikke hvilket tidspunkt den lanseres) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 har allerede brukt 6.0 versjonen i noen dager... Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg og i noen dager allerede. Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Noe spes som er nytt/forbedret da? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Den versjonen dere bruker er vel Nero 6.0.0.0. Etter det jeg har lest skal den versjonen som blir lansert i dag være 6.0.0.6 Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hva er poenget med å skrive at man allerede har hatt den i noen dager? Hvilken nyttig info er det dere vil dele med andre her ? Skriv i det minste om erfaringer med programmet etc. Den offisielle lanseringen er uansett idag. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fungerer greit nok, men gleder meg fortsatt til Prassi begynner å lage egne program igjen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 er det bare meg, eller er det som med alle programmer, de blir for store og omfangsrike? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ser ut som de har en lei tendens til å øke i størrelse, ja... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er enig! Det er så mye enklere når CD-brenne programmer er for CD-brenning, musikkspillere er for musikkavspilling, videoavspillere er for videoavspiling, videoredigerere er for videoredigering osv. Hvis alle skal utvide og bli altomfattende blir det jo bare kaos og umulig å velge det programmet som er best til en ting og et annet som er best på noe annet. Sånn sett kunne Ahead godt lansert en gratis light-versjon strippet ned til kun CD-brenning. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvis alle skal utvide og bli altomfattende blir det jo bare kaos og umulig å velge det programmet som er best til en ting og et annet som er best på noe annet. Story of Microsoft Windows. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 www.burnatonce.com genial, gratis brenneprog. (her fungerer også long filenames i motsetning til nero 5.5xx, relaxed iso settings) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 En oppdatering: Nero6 er utsatt til 25. Juli: "Due to high demand, features originally slated for future versions have now been brought forward in time to add even more value to this already impressive suite. Stay tuned for the new web release, now scheduled for July 25th. Included will be "Special Project" Nero Recode!" Lenke til kommentar
hart Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nero 6... Jippi... Det jeg egentlig ville si.. Wipeout: Du har den ekleste avataren jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nero 6... Jippi... Det jeg egentlig ville si.. Wipeout: Du har den ekleste avataren jeg noensinne har sett. Litt Off Topic, men takk skal du ha Du er den første som har kjent igjen, og kommentert den! Lenke til kommentar
hart Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Bare hyggelig.. Liker ikke å være off topic, men den fortjente en kommentar. Vanligvis er jeg meget saklig her i forumet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nero utsettes http://www.cdfreaks.com/news/7550 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nero 6... Jippi... Det jeg egentlig ville si.. Wipeout: Du har den ekleste avataren jeg noensinne har sett. Litt Off Topic, men takk skal du ha Du er den første som har kjent igjen, og kommentert den! Sasha Gabor ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jepp, en av mine personlige favoritter Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ingen merkbare forskjeller med 6.0. I allefall ikke med de tingene jeg bruker Nero til. Dvs. brenning og ripping. Eller jo.. nye ikoner på menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå