TST Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gi blaffen i Arbeidstilsynet. På Mars er egen og andres sikkerhet et ikke-tema. Les hele saken Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Kanskje jeg blir å kjøpe det. Er det ikke multiplayer i det også ? Edit: Så det ikke før nå det stod i anmeldelsen Endret 23. juni 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har lyst på dette. Ser grisefett ut, og det var mp demoen og! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Syntes demoen var helt grei, men ikke noe fantastisk. Er derfor utrolig usikker angående kjøp. Får heller vente å lese flere anmeldelser først. God anmeldelse! Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 "... samtidig som du løfter de siviles moral ..." Vil bare påpeke at morale ikke betyr moral, men kampånd. Morale = kampånd moral = moral Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 "... samtidig som du løfter de siviles moral ..." Vil bare påpeke at morale ikke betyr moral, men kampånd. Morale = kampånd moral = moral Ifølge ordboken er ordet "moral" helt greit å bruke om kampånd. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Veldig fin anmeldelse! Skal nok ha dette spillet en gang, men det blir når det har gått ned litt i pris. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Et lite spørsmål, i demoen hadde man tid på seg for å ødelegge et eller annet. Er det slik i fullversjonen også? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Et lite spørsmål, i demoen hadde man tid på seg for å ødelegge et eller annet. Er det slik i fullversjonen også? Det er et typisk sideoppdragsspill, ganske varierte og underholdende disse også. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hm.. Da kan jeg vurdere et kjøp, irriterende å ha tid på seg når man spiller, foretrekker å ta det med ro å ødelegge det jeg føler for uten noe press Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sideoppdrag er jo ikke obligatoriske, så du trenger ikke å ha tid. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er bare enkelte transport- og sprengningsoppdrag som har tidsbegrensning. I hovedhistorien er det lite slikt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 veldig god anmeldelse av et helvets moro spill. til dere som synes demoen var brukbar, men enna er i tvil så anbefaler jeg virkelig at dere plukker opp spillet ettersom demoen ikke har noen av de mest tilfredsstillende peniskompenserende våpnene som du noen gang har sett i et spill. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Single player blir bare bedre og bedre utover i spillet. Eneste jeg savner er at gerilja soldater som joiner deg i kampen satte seg inn i biler du setter deg inn i. Hadde vært kjekt om noen bemannet turretten mens jeg bruker APCen som rambukk gjennom en EDF bygning. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 God anmeldelse. Litt synd at PC-eierne må vente litt, men det skal bli gøy når det endelig kommer. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Må nok ha dette når det etterhvert kommer til pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå