Gå til innhold

Norsk iPhone-lansering utsettes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Skuffet

Faen så irriterende!! Det kom jo ikke akkurat som ett sjokk at det ville bli lansert en ny iphone i juni... men jeg forstår jo at Telenor ikke har hatt tid til å planlegge dette (merk sarkastisk undertone). Dette er tull!!!

Jeg bryr meg ikke så mye om det blir telenor eller netcom, den som lanserer telefonen først, den får mine penger....

Lenke til kommentar
Gjest Jørgen

Kan de være så mye å diskutere da?

Det er jo bare å ta den forrige avtalen, velg "search and replace" 3G med 3GS og så signere. Ferdig i boks.

Og nå som skattepengene er på tur, de rekker akkurat til en Iphone...grrr..

Lenke til kommentar
Gjest fluke2k

Er vel heller norske media og telenor som må ta skylden. Det stod jo på storskjermen under presentasjonen av iPhone 3GS at den skulle komme JUL '09. Dette klarte et samlet norsk pressekorps å tolke dithen at den skulle lanseres 9 Juli, selv om man ikke trenger å være dasstømmer for å forstå at JUL '09 betyr "i løpet av" JULI 2009. Dette er ikke snakk om en utsettelse siden Apple ikke har utgitt noen endelig dato ennå. Hadde de hatt en endelig dato hadde de oppgitt dette på WWDC '09 (pun intended)

Lenke til kommentar
- Vi siktet i utgangspunktet på lansering 9. juli. Nå har vi i samråd med Apple endret dette og sier vi håper på lansering i løpet av juli, forteller Krokan til Mobilen.

PR snakk for: - Vi er et knøttlite land, og Apple gir f i når vi får den.

"Nå har vi i samråd med Apple endret dette[...]" Akkurat som om de ikke har lyst til å selge den så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Sofus

Dette er noe de fleste vet nå (og som fluke2k sa) og har visst en stund at Apple sa Jul `09 - altså juli 2009, men Telenor feiltolket det. telenor må nå trekke seg på dette og vil ikke innrømme at de har sagt feil, og prøver å bortforklare dette med at de i samråd med Apple har endret dato. telenor har endret dato, mens Apple har holdt seg til samme informasjon hele tiden : )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...