mcgroven Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Endelig mer å gjøre i rommet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da må jeg finne frem spillet igjen. Fort som fy og. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ah, endelig. Når denne er lastet ned er det bare å gjøre en ny gjennomspilling med alle quests og alt for å gjøre meg klar til ME2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er i ferd med å kjøre gjennom Mass Effect på Insane-vanskelighetsgrad, men tror jeg skal vente og se om det nye nedlastbare innholdet kommer til PC også. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har lenge tenkt å spille igjennom ME på insane. Nytt DLC er en god grunn til å gjøre dette. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Håper denne og er gratis til PC som "Bring down the Sky" var Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gleder meg til mer innhold. Rundet Mass Effect for ikke lenge siden, og til tross for en litt kjedelig start ble det utrolig bra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Holder på med andre gjennomspilling, elsker det som bare det. Håper "Bring down the sky" kan se et priskutt, skulle gjerne fått med meg alt som er å få med seg. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Holder på med andre gjennomspilling, elsker det som bare det. Håper "Bring down the sky" kan se et priskutt, skulle gjerne fått med meg alt som er å få med seg. Kan hende jeg missforstår her, men "bring down the Sky" er da gratis å laste ned til Pc, trenger bare å registrere spillet hvis jeg husker rett. Men som resten nevner nå blir det en ny gjennomspilling i svært nær fremtid på meg også... Vil....ha....nå... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er ikke gratis til Xbox, ihvertfall. 400MS points og jeg har 350. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dette er vel den første DLCen til 360 hittil jeg vet 100% sikkert at jeg skal skaffe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå