Gå til innhold

400 Aion-betanøkler delt ut


Anbefalte innlegg

er det en plass og laste ned client'en nå? så jeg får spillt fra fredagen, istendefor og laste ned spillet da.

 

ville vært kjekkt å ha det klart til da :)

 

Ja, når du logger inn på NCSoft sine sider, og aktiverer keyen din kan du laste ned derfra. (Dette har du forøvrig kunnet gjøre siden dag 1 når keyene ble aktivert :))

Han skrev dette 26. juni. På det tidspunktet var det ikke mulig å laste ned klienten :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei..

jeg fulgte registreringen.. men nå som jeg laster ned spillet.. så står det Aion (north america)..

uh.. på kontoen sin side og der jeg lasta ned clienten står det (europe) så nå skjønner jeg ingenting.. den begynte å laste ned Us versjonen automatisk og jeg ser ingen install for EU versjonen... noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
hei..

jeg fulgte registreringen.. men nå som jeg laster ned spillet.. så står det Aion (north america)..

uh.. på kontoen sin side og der jeg lasta ned clienten står det (europe) så nå skjønner jeg ingenting.. den begynte å laste ned Us versjonen automatisk og jeg ser ingen install for EU versjonen... noen som har samme problemet?

 

det er US versjonen du skal ha, så bare last den ned du ;)

 

eg vet ikke om det er en feil eller ka, men serverne til aion er nå åpne, vet ikke kor lenge de har vært det, men når eg prøvde å logge på i dag rundt 2 tiden om natten så kom eg innpå. noe annet eg synes var rart var det at man kan lage elyos (eller ka de no heter) spillere når betaen egentlig er ment for asmodian. men det er jo bare bra egentlig, så no er det bare å logge på :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har et problem som gjør at jeg ikke klarer å spille Aion. Jeg brukte nøkkelen jeg fikk av Gamer på min gamle account som jeg brukte i den første betaen, ingen problem så langt. Men når jeg skal prøve å logge meg på Aion, så står det "We are sorry but this account does not currently have access to Aion". Har prøvd den gamle Aion filen og lastet ned den nye clienten, oppdatert den, og får det samme feilmeldingen når jeg skal prøve å logge inn.

 

Er det noe jeg har gjort helt galt?

Endret av Bamsemums
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...