Kriss89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Første gang jeg har vunnet noe på nettet:D Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gikk tilfeldigvis innom Gamer.no og tenkte det var for sent, men fikk heldigvis sikret meg en nøkkel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant? Edit: Oh my satan for et tregt nett.. Det forklarer hele greia. Endret 26. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kriss89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant? Bare og vente å se det..? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant? Hvis du ikke får e-post fra oss innen en halvtime, så kan du bare sende meg en e-post direkte fra den e-postadressen du registrerte deg med. Så skal jeg sørge for at du får nøkkelen din :-) E-postadressen min er tor-steinar (a) gamer.no Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 er det en plass og laste ned client'en nå? så jeg får spillt fra fredagen, istendefor og laste ned spillet da. ville vært kjekkt å ha det klart til da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant? Hvis du ikke får e-post fra oss innen en halvtime, så kan du bare sende meg en e-post direkte fra den e-postadressen du registrerte deg med. Så skal jeg sørge for at du får nøkkelen din :-) E-postadressen min er tor-steinar (a) gamer.no Fikk den nå Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da fikk jeg også key Takker og bukker. Lenke til kommentar
Aeglaeca Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Takker for den, da er det bare å vente til jeg kan aktivere den! :> Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ah, glemte faktisk helt konkurransen jeg. Jaja, var ikke veldig viktig for meg uansett. Ser at dere har en age of conan konkurranse. Får vel heller delta der Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 damn.. glemte det helt :\ jaja.. sånn er livet.. gratulerer til alle som fikk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Du kan få min Zealow, har verdens dårligeste nett, og skal holde meg unna MMOs. Edit: Førstemann til å PMe meg vil få en beta Endret 26. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg skrev inn nøkkelen jeg fikk i e-posten, men fikk denne beskjeden tilbake: "Serial not yet active:". Hvordan får jeg da vite hvor jeg skal laste ned spillet, før betaen begynner? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg skrev inn nøkkelen jeg fikk i e-posten, men fikk denne beskjeden tilbake: "Serial not yet active:". Hvordan får jeg da vite hvor jeg skal laste ned spillet, før betaen begynner? What the..Får "Serial not yet active:" når jeg prøver å reaktivere kontoen min. Betaen starter neste helg, som beskrevet i artikkelen og i e-posten. Det kan hende kodene ikke virker enda på grunn av dette. Det er likevel grunn til å tro at de vil kunne aktiveres i god tid, slik at man rekker å laste ned klienten før serverne åpner opp :-) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Takker for svar, Trond. Er vel bare å vente da. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 yahoo^^ ville bare si takk for beta key og fortelle at man kan no bruke key'en for activere ncsoft master accounter til beta account så kan dåkkar laste ned spillet derfra^^ Lenke til kommentar
Aeglaeca Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Stemmer! Driver å laster ned nå, meningen det skal være US client? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 drit i det at det står US på clienten, det er den rette. det var mye rot med det under første beta, men det viste seg å isje ha noe å si så bare last ned den Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Virker som om tidsrammen for betahelgen er endret, og at man får tilgang allerede i kveld: http://eu.aiononline.com/en/news/article/c...ws_and_schedule Klienten skal man kunne laste ned allerede nå, for å forberede seg :-) Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er det en plass og laste ned client'en nå? så jeg får spillt fra fredagen, istendefor og laste ned spillet da. ville vært kjekkt å ha det klart til da Ja, når du logger inn på NCSoft sine sider, og aktiverer keyen din kan du laste ned derfra. (Dette har du forøvrig kunnet gjøre siden dag 1 når keyene ble aktivert ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå