Gå til innhold

400 Aion-betanøkler delt ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant?

 

Edit: Oh my satan for et tregt nett.. Det forklarer hele greia.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant?

Hvis du ikke får e-post fra oss innen en halvtime, så kan du bare sende meg en e-post direkte fra den e-postadressen du registrerte deg med. Så skal jeg sørge for at du får nøkkelen din :-)

 

E-postadressen min er tor-steinar (a) gamer.no

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Høøhh...? Deltok gang nr en, og da sto det at det var en feil, og at det ikke ble registrert. Så prøvde jeg gang nr to, og da var eposten allerede fyllt ut. Da er jeg med, ikke sant?

Hvis du ikke får e-post fra oss innen en halvtime, så kan du bare sende meg en e-post direkte fra den e-postadressen du registrerte deg med. Så skal jeg sørge for at du får nøkkelen din :-)

 

E-postadressen min er tor-steinar (a) gamer.no

 

Fikk den nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Du kan få min Zealow, har verdens dårligeste nett, og skal holde meg unna MMOs.

 

Edit: Førstemann til å PMe meg vil få en beta :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg skrev inn nøkkelen jeg fikk i e-posten, men fikk denne beskjeden tilbake: "Serial not yet active:". Hvordan får jeg da vite hvor jeg skal laste ned spillet, før betaen begynner?
What the..

Får "Serial not yet active:" når jeg prøver å reaktivere kontoen min.

Betaen starter neste helg, som beskrevet i artikkelen og i e-posten. Det kan hende kodene ikke virker enda på grunn av dette. Det er likevel grunn til å tro at de vil kunne aktiveres i god tid, slik at man rekker å laste ned klienten før serverne åpner opp :-)

Lenke til kommentar
er det en plass og laste ned client'en nå? så jeg får spillt fra fredagen, istendefor og laste ned spillet da.

 

ville vært kjekkt å ha det klart til da :)

 

Ja, når du logger inn på NCSoft sine sider, og aktiverer keyen din kan du laste ned derfra. (Dette har du forøvrig kunnet gjøre siden dag 1 når keyene ble aktivert :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...