Gå til innhold

400 Aion-betanøkler delt ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er flott at Gamer.no får tak i promoterings-ting som betanøkler og spill. Foruten å være god reklame for Gamer.no selv, er dette hyggelige premier som de fleste kan sette pris på. Betanøkler til nye spill er alltid hyggelig.

Lenke til kommentar
Hadde personlig foretrukket om dere hadde latt være å annonsere dette i artikkel på forhånd, men flott at dere gjør slikt uansett.

Lukter jeg at du har lyst på betanøkkel? Heldigvis driver Gamer.no betanøkkel giveaways etter førstemann til mølla-prinsippet, noe som gjør at alle har en sjans, om de bare gidder følge litt med. Jo flere som får vite om dette, jo flere får sjansen til å delta, og jo bredere blir publikum både for Gamer og for utviklerne av spillene. Men det er jo selvfølgelig kjipt for oss som gjerne vil ha vår helt egne betanøkkel liggende i lomma sikker som banken.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst, men har ikke lyst til å sitte benket foran pcen i 50 timer daglig.. :/

Damn, skulle ønske mine dager var like lange som dine.

Jeg hadde blitt noget glad dersom noen sendte meg en betanøkkel ettersom jeg ikke har anledning til å delta i kveld. Faktisk så glad at jeg er villig til å hore ut signaturen min frem til launch.

Lenke til kommentar

Er kanskje et dumt spørsmål, men spør uansett så ikke jeg angrer senere;

For de som allerede har fått de 200 beta-nøklene, fortsetter de i videre periode også, eller må jeg prøve å skaffe en av de 400 nye nøklene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...