Killarfromspace Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg vil gjerne ha en fysisk kopi av dette spillet, dessverre så må jeg betale det dobbelte hvis jeg bestiller fra play.com eller utenlandske sider begrunn av moms og toll Så finnes det steder hvor jeg kan få kjøpt det uten og måtte betale alt det toll tullet? (ikke be meg om og kjøpe det fra steam, jeg tenker på det men jeg vil helst ha en fysisk kopi av spillet) Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Dobbelte? Fra play.com blir det 370kr, ja, med moms, det er ikke noe fortolling i følge toll.no Elsker snipp verktøyet i windows 7 Endret 22. juni 2009 av Krokill Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Beklager, de skal ha en behandlingsavgift også, den er på 85kr, så da blir det rundt 450kr. Det er faktisk billigere enn hva du får det for på Steam, skremmende. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Det du kunne gjøre var å få en som bor i england eller lignende å få ham til å sende den til deg, jeg får den vel om en uke alt etter hvor kjapt postvesenet er, betalte 250+- for det (forhåndsbestilt ifra Play). Det er absolutt din beste sjanse til å få det uten toll og moms Endret 22. juni 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=36972 Endret 23. juni 2009 av Viking Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Spaceworld.no selger det til 329,- Sikkert mulig å få det i butikkene deres også. Med mindre du på død og liv VIL bestille fra utlandet da. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det går også an å kjøpe en nedlastingsutgave fra 505 Games sin digitale distribusjonspartner. Betaler du med kredittkort (i motsetning til f.eks. PayPal), slipper du VAT (altså moms), og prisen er da €37,62 eller NOK 340,-. Så, litt egenreklame: Hvis det er noen som ønsker å være med i en norsk, voksen ArmA2-gjeng, er alle hjertelig velkomne. Start med en tur innom forumet vårt på http://www.nopryl.com. Skal se om jeg finner en mer passende tråd for å komme med mer info i. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det går også an å kjøpe en nedlastingsutgave fra 505 Games sin digitale distribusjonspartner. Betaler du med kredittkort (i motsetning til f.eks. PayPal), slipper du VAT (altså moms), og prisen er da €37,62 eller NOK 340,-. Jeg får ikke den linken til å fungere, har selv ARMA 2, men tenkte jeg skulle kjøpe til noen kompiser av meg, men får bare "Fatal Error" når jeg klikker på mastercard eller visa. Bare paypal som funker Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Arma2 blir vel å finne i en del norske butikker til uka. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 £29,95 (318kr) på GamersGate.co.uk. 120kr billigere enn på Steam. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, ser at Nexway sliter litt for tida. Flere i klanen min som får samme feilmelding på sida dems. Da kan jeg bare anbefale GamersGate, som Svedge nevnte. Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 En mulighet er også å bestille post restante til sverige. Siden sverige er innen EU så slipper du da unna moms etc, men avhenger av at du stikker og plukker det opp da. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ARMA2 på Zavvi her koster det 16 pund. Regn med frakt da, men langt under tollgrensa. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 kjøp på ebay og send forespørsel om de kan skrive lavere verdi.. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Spaceworld.no selger det til 329,- Sikkert mulig å få det i butikkene deres også. Med mindre du på død og liv VIL bestille fra utlandet da. Jeg kjøpte mitt på Spaceworld Jessheim i dag.. Koster 399, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå