Gå til innhold

Mulig og få tak i ARMA 2 uten og måtte betale toll og moms?

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha en fysisk kopi av dette spillet, dessverre så må jeg betale det dobbelte hvis jeg bestiller fra play.com eller utenlandske sider begrunn av moms og toll :cry:

Så finnes det steder hvor jeg kan få kjøpt det uten og måtte betale alt det toll tullet?

(ikke be meg om og kjøpe det fra steam, jeg tenker på det men jeg vil helst ha en fysisk kopi av spillet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kunne gjøre var å få en som bor i england eller lignende å få ham til å sende den til deg, jeg får den vel om en uke alt etter hvor kjapt postvesenet er, betalte 250+- for det (forhåndsbestilt ifra Play).

Det er absolutt din beste sjanse til å få det uten toll og moms

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Det går også an å kjøpe en nedlastingsutgave fra 505 Games sin digitale distribusjonspartner. Betaler du med kredittkort (i motsetning til f.eks. PayPal), slipper du VAT (altså moms), og prisen er da €37,62 eller NOK 340,-.

Så, litt egenreklame:

Hvis det er noen som ønsker å være med i en norsk, voksen ArmA2-gjeng, er alle hjertelig velkomne. Start med en tur innom forumet vårt på http://www.nopryl.com.

Skal se om jeg finner en mer passende tråd for å komme med mer info i.

Lenke til kommentar
Det går også an å kjøpe en nedlastingsutgave fra 505 Games sin digitale distribusjonspartner. Betaler du med kredittkort (i motsetning til f.eks. PayPal), slipper du VAT (altså moms), og prisen er da €37,62 eller NOK 340,-.

Jeg får ikke den linken til å fungere, har selv ARMA 2, men tenkte jeg skulle kjøpe til noen kompiser av meg, men får bare "Fatal Error" når jeg klikker på mastercard eller visa. Bare paypal som funker :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...