FranzJosef Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har hoert bra om det. Skal vaere uten reklame og spyware og slikt.. Men, hvor faar en tak i det? Finner det ikke paa download.com i hvertfall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har hoert bra om det. Skal vaere uten reklame og spyware og slikt.. Nåja det er ikke helt free for spyware, men det er bra program. Men den siste versjonen har eg hatt litt problemer med å få startet opp? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bare retter en advarende pekefinger til deg. Bruk et oppdatert Antivirusprogram. Det er mye virus ute i Kaza og Kaza Lite verdenen. Jeg har blitt rammet opp til flere ganger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bare retter en advarende pekefinger til deg. Bruk et oppdatert Antivirusprogram. Det er mye virus ute i Kaza og Kaza Lite verdenen. Jeg har blitt rammet opp til flere ganger. Ja det er mye dritt der, men eg har heldigvis aldri hatt virus på min pc. Min mening er at ingen skulle fått startet opp pc'ene sine om de ikke hadde et virusprogram installert Da hadde vi sikker ikke hatt så mye virus i omløp, eller hva? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bare retter en advarende pekefinger til deg. Bruk et oppdatert Antivirusprogram. Det er mye virus ute i Kaza og Kaza Lite verdenen. Jeg har blitt rammet opp til flere ganger. Ja det er mye dritt der, men eg har heldigvis aldri hatt virus på min pc. Min mening er at ingen skulle fått startet opp pc'ene sine om de ikke hadde et virusprogram installert Da hadde vi sikker ikke hatt så mye virus i omløp, eller hva? Der sa du det. Det er så mange folk som kjører uten Antivirus. Det finnes gratisprogrammer å laste, eller oom man spanderer 3-500 kroner og sikrer seg. Timebetalingen blir rimelig dårlig satt i forhold til en fullformatering av jernet (les PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå