Toman18 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Super Mario Galaxy må jo være blant det beste ute denne generasjonen. Spiller det daglig enda!!! Gameplayet er fortsatt ikke gammelt, artistisk flott grafikk, elsker masse farger. Herlige plattformelementer, konge stemning Kule powerups som helt konge å bruke. Banedesignet er helt fenomenalt bra laget!!! Karakterene i spillet er søte og sjarmerende Helt fortjent at Super Mario Galaxy scoret så høyt som det gjorde, med flere GOTY- awards en omtrent alle titlene som kom i 2007!!! Snittet til Super Mario Galaxy hos gamerankings.com ligger på 97.3 av ca 90 anmeldelser, sykt imponerende!! Hva synes dere, bør denne tråden leve som hyllest til Super Mario Galaxy? Endret 22. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ganske bra spill ja, men jeg hadde det ikke så veldig moro egentlig når jeg spilte det. De første banene var fantastiske, først og fremst pga gravitasjon som gjorde at det føltes som jeg spilte platformspill for første gang (igjen). Men det blir litt kjedelig etterhvert imo, uansett hvor fantastisk både musikken og grafikken og leveldesignet var. Litt vanskelig å si hvorfor, men jeg følte det slik i alle fall. Endret 23. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Spillet er utrolig bra. Kanskje litt i letteste laget, men det gjør jo ingenting. Håper Galaxy 2 blir minst like bra Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 SMG er beviset for at Nintendo fortsatt har det som trengs i spillbransjen. Et fantastisk spill fra start til slutt! Gameplayet, grafikken og musikken: Alt klaffet. Uten tvil denne generasjonens beste spill for min del(Braid ligger på en god 2. plass). Forhåpentligvis vil SMG2 imponere meg like mye. Jeg håper også på at Nintendo arbeider like mye med musikken i fremtidige Mario, Zelda og Metroid spill som de gjorde med musikken i SMG. SMG har etter min mening Nintendo's beste soundtrack på 10 år. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Musikken i SMG er imponerende. Er jo spilt in av et symfoniorkester, og det er ikke ofte Nintendo bruker det (om de noen gang har brukt det i et spill tidligere?) Håper at det neste Zelda får samme behandling, er jo samme mann, Koji Kondo, som pleier å lage musikk til Mario og Zelda. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Når Wii kommer i hus så skal jeg kjøpe dette! Hvor langt er spillet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Viss du skal samle alt av stjerner og finne alle de ekstra planetene så tror jeg du kommer til å spille Super Mario Galaxy i 50 timer Jeg selv har spilt det 80 timer tilsammen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så lenge? Kan du se hvor lang tid du har spilt spillet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har sett på den Wii kalenderen og regnet utifra den om hvor mangen timer jeg har spilt Galaxy Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da har det kommet en ny trailer for SMG 2. http://www.youtube.com/watch?v=tqw4LP2nL64&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå