HerrGhost Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) GTA: Chinatown Wars Coming To PSP Rockstar Games has just announced that Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be released for PSP this autumn. Developed by Rockstar Leeds alongside series creator Rockstar North, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be available at retail on UMD and digitally from the PlayStation Network. “We’re proud to extend this truly unique handheld Grand Theft Auto experience to PSP and offer a downloadable version of Chinatown Wars for PSPgo,” said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. “Rockstar Leeds has shown incredible talent in creating games that raise the bar in terms of depth and innovation on portables, and with Chinatown Wars we have a rich, fast-paced, and incredibly addictive entry into the series.” Previously DS exclusive, Grand Theft Auto: Chinatown Wars is based in Liberty City and follows a Triad-based theme. The PSP version will have upscaled widescreen graphics, better lighting and animation and all-new story missions. Kilde Endret 22. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det blir konge! Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har dette til DSen så kommer nok til å kjøpe dette til min PSP ChinatownWars med bedre lighting og PSP grafikk kan ikke slå feil Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Failure. Touch screen var noe av det som gjorde Chinatown Wars gøy. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 DS-versjonen ankommer meg sannsynligvis i morgen til den nette sum av 9.99 pund. Play. com Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Veldig viktig for oss som er i PSP tråden, å vite att du har bestilt DS versjonen. Endret 22. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har dette til DSen så kommer nok til å kjøpe dette til min PSP ChinatownWars med bedre lighting og PSP grafikk kan ikke slå feil Takk for informasjonen, dette var virkelig nødvendig her... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hva skjer med kontrollfreakene her inne? Må jo si at jeg har spillet til DS og endelig det kommer til PSP!!! Endret 22. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rockstar må vel tjene penger på CW etter de fatale salgstallene på DS, så mulig det her skal redusere tapet litt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rockstar må vel tjene penger på CW etter de fatale salgstallene på DS, så mulig det her skal redusere tapet litt. Chinatown Wars har kanskje ikke fantastiske salgstall på DS, men de er slett ikke fatale. Jeg tror at CW til PSP har mer å gjøre med at Sony pratet med tredjepartselskapene om å få bedre støtte til PSP(MGS, Resident Evil, Rock Band, Assassin's Creed etc etc) i forbindelse med relanseringen av PSP(PSP Go). Det var sikkert ikke så vanskelig å få CW til å kjøre på PSP, og dermed hadde Rockstar et nytt GTA spill på vei til PSP. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, takk. Det som gjorde Chinatown Wars bra var jo akkurat touch. Uten den hadde jeg aldri spilt det, for fugleperspektiv og ingen cutscenes er for dårlig. Gi meg heller San Andreas Stories! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Må si meg enig med Bebeluv. PSP burde heller fått et bedre spill i den forstand. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Enig meg begge over meg. Gi meg SA Stories til PS-eksklusivt! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Veldig viktig for oss som er i PSP tråden, å vite att du har bestilt DS versjonen. Det er bra vi har slike som deg til å passe på oss når vi står rådville, og ikke vet hva som er matnyttig info. Flott! Stå på kamerat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå