Zink Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kom ei frue innom her med en PC som så skikkelig herpa ut - jada, en IBM Aptiva med brenner og dvd. Først hadde lynet tatt PSU'n - på morran skulle hun bære den ned fra 2nd etasje, da sto hun igjen på toppen av trappa med tomme plastikkchassiet i handa, og innmaten smæla nedover 11 trinn klinkerflis. Bytta PSU og festa skjermkortet... skakke haugen funka som før 8) . Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Sølte vann over hk'et mitt, tørket det med ett håndkle, og det funka fint etterpå. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vel, min PC har vel ikke gått på de største smellene ennå, har liksom med vilje prøvd å unngå dette, men et lite tips vil jeg likevel gi; skal dere frakte en PC alene baki en Citroën Berlingo så sett den ikke på høykant (med mindre du skal transportere den noenlunde rett frem). Ikke umulig at dette gjelder også i andre typer biler. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kjørte min t-bird 900 uten cpu kjøler eller vifte av noe slag! Overlevde den, men den var litt ustabil da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tja. Det var en ledning som nesten kom inn i en vifte en gang. Og det hender at jeg ikke setter PC-en forsiktig fra meg - slipper den heller ca en cm fra golvet.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dette har skjedd med min PC: CPU som døde av mystisk grunn. HK som døde av mystisk grunn. FØrst så sluttet 3d egenskapene og virke og 2uker etterpå så postet det ikke ller noe CDbrenner som døde av for høy PCI Hardisk som ble MEGET sen av for høy PCI. (30 til 2mbs) Det har skjedd med maskina mi. Men sånn går det når man kjører PCI på meget høy hastighet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jada CFD, men hva har den overlevd? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vel min gamle P3 maskinen tålte mine harde knyteneve slag helt til den ene IBM disken begynte å lage ulyder. De trenger å få seg en neve avogtil de og. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jada CFD, men hva har den overlevd? Jada. Noen av tingene der overlevde jo. SnowDOG_ : Du har helt rett. Når jeg hadde IBM 350mhz som hovedmaskin pleide jeg ofte og slå alt jeg kune på kabinettet. Var ikke noe særlig sterk så det er ikke så store merker. (Den ene veggen er litt innoverbøyd bare) Nå skal det ikke være noe problem og lage større merker. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 mistet ca 15 skruer på mitt gammle MSI mobo .. i action . satt i noen minuter med pinset og tok opp en etter en .. for ikke ****** om jeg gad å slå av pcen .. jeg var 60% ferdig med Broken Bow del 2 Pcen levde en fin liv ... noen månder til .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Også kjøpte det SOYO kortet som var SÅÅÅ bra... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Også kjøpte det SOYO kortet som var SÅÅÅ bra... soyo kortet var en GUD iforhold til det møkket fra MSI .. men SOYO kortet levde ikke lenge .. det bare døde! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Etter hva jeg husker klarte det ikke noe særlig med høy FSB da. Men det døde bare ja. MSI kortene mine har vært fine. (Det ene dog etter biosupdate) Før det så klikket det hvert 5min. Etter biosupdate var det uberstabilt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 nå prøvde jeg ikke meg så mye med Soyoen da .. siden jeg ikke er en "OCer" ... *mummle mummle yummy mummle mummle* bare tenk på den "uber" klokkinga mi i Shuttlen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja det er nesten en skam. Erlend har den feteste SN41g2`en jeg har sett. _DEN_ er fin.. Jeg overklokker endel i XPCÈn. Men jeg husker godt du klagde over at kjølesystemet var får dårlig og du skulle kjøpe nytt. Har testet det med Xp1700@1960 1.85V og en Zalman 20db og tempen har max vært på 56C og da var Ambient temp på 30C. (åpent kabinett) Så Kjølesystemet er 1337. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kom ei frue innom her med en PC som så skikkelig herpa ut - jada, en IBM Aptiva med brenner og dvd. Først hadde lynet tatt PSU'n - på morran skulle hun bære den ned fra 2nd etasje, da sto hun igjen på toppen av trappa med tomme plastikkchassiet i handa, og innmaten smæla nedover 11 trinn klinkerflis. Bytta PSU og festa skjermkortet... skakke haugen funka som før 8) . Den likte jeg godt ! Lo godt av den Sånt skjer fort dersom du ikke skruer i 2 skruer bak i tower`et... Men at den overlevde, det er jo utrolig! :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 noen som har URLen til den PowerBook'en som hadde blit stekt i en ovn .. og funket? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg glemte og sette i CPU fan på maskina mi engang... Satt å spilte så peip det no for j****! skjønte ikke va det var, så jeg så inn i maskina... der hang CPU fan kabelen og slang... Det gikk bra da! :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Den har åverlevd 1 år med canabizzen! Tja, dagli dose er vell noen slag me tastaturet osv. Skjermen mista jeg ned på en grus vei en gang. (snubla i ei jakke som lå i gangen hos en venn. ) Værste som har skjedd når jeg har slått pc'en er at hardisken har stoppa å Windows restarta. Kabinettet mitt ser ikke ut da, men. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Skal vi se: Skjermen ble fraktet i bagasjerommet en gang, jeg glemte at den sto løst baki, og kjørte litt hardt, den rullet frem og tilbake, men den går enda den, bortsett fra brightness knappen som lever et eget liv. Den forrige pcn min; Hver gang den låste seg, ble jeg så sur at jeg sparket det jeg kunne på siden av kabineetet, til den restartet. Kabinnet lokket ser ikke ut, men men pcn surrert og gikk. Den nåhverende pcn hold jeg på kanten, da jeg skulle inspiserer noe, pluteslig smalt den i gulvet, med alle diskene surrende, den klarte seg overaskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå