mcgroven Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Lars von Triers skrekkfilm får spilloppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 han forteller at spillet blant annet kommer til å inneholde barnelik, nakenhet og grafisk vold Barnelik faktisk. Jaja, vil ikke si at jeg gleder meg, men det må vel prøves. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Med en gang jeg så den setningen ble det litt mer interresant. Jeg liker groteske ting.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Blir nyskjerrig på det, får håpe det blir et gjennomført bra spill - tross i sitt noe groteske utgangspunkt. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg gleder meg hvertfall til å få sett filmen, etter å ha sett Riget for mangfoldige år siden er jeg frelst av Von Trier. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg fikk "stå" av bildet i artikkelen. Usikker på om dette skal følges med på, though. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Må si at barnelik hørtes veldig interessant ut. Gjør disse barnelikene til levende døde som voldtar og spiser opp spilleren så snakker vi;D Noen som har sett filmen her forresten? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har ikke sett filmen enda, den eneste muligheten var vel å se den i Cannes. Det blir nok en stund til man kan få tak i den. Lenke til kommentar
scorprus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jeg fikk "stå" av bildet i artikkelen. EDIT: Ved nærmere ettersyn må jeg si meg enig i at det bildet kanskje var mer "pirrende" enn skremmende. Endret 23. juni 2009 av jomario Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvis dette blir sluppet for salg i vanlige butikker, vil jeg tippe at noen bryter inn og får fjernet det hvis spillet blir slik det hørtes ut som. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Iallefall i Norge. Barnelik høres ganske voldsomt ut. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Blir det førsteperson med den dama skal jeg alltids kjøpe det jeg. Lenke til kommentar
Jan_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Iallefall i Norge. Javel, begrunn? Halvannet, to år på hele utviklingen. Er ikke det i knappeste laget? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg kan se for meg at spillet blir ulovlig å omsette i Norge, etter Ichi The Killer ble ulovlig å omsette. Det er trist, men det finnes alltid andre metoder for å skaffe filmer og spill, siden det ikke er ulovlig å eie dem. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Forstår ikke dette med å forby alt. Jeg ser poenget at om man kan forhinde at en galning tar livet av andre, så er jo det kjempebra! Men å begrense, stenge, ikke tillate alt mulig fordi en eller annen kommer til å bli fucked i hue av det blir bare galt, da burde man bli mer opptatt av å fange opp fareforlka, og ikke ødelegge morroa for oss andre som bare er nyskjerrige / vil ha en liten latter av et utrlavoldelig spill. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 De fleste kan kjøpe slikt fra nabo landet osv. Det eneste som skjer er at bare de som virkelig ønsker seg det kjøper det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Iallefall i Norge. Javel, begrunn? Føler at USA (og evt. andre land) godtar slike spill mer en Norge gjør. Er det feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå