Elin Wiesener Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Nye Iphone er blitt plukket fra hverandre og avdekker en komponenet som kunne gitt både raskere hastigheter og HD-video. Les saken her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 NTSC / PAL er ikke utganger, det er signalstandarder. PAL er i europa for det meste, NTSC er USA og Japan tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Martine Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Japan har vel PAL. Om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Kan godt stemme, er ikke helt sikker på det der. Men jeg er rimelig sikker på at NTSC og PAL ikke er video utganger ihvertfall ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Mels Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 CPUen er på 833MHz som er klokken ned til 600MHz. "Samsung bemerker ellers at brikken inneholder en høy-definisjons-codec som støtter høyere multimediafunksjoner med lavt batteriforbruk. Den har for eksempel innebygget multiformat-codec (MFC) for video på 720p med 30 bilder i sekundet. Den støtter også tre typer TV-utganger (NTSC/PAL/HDMI)." Mulig en fremtidig oppdatering vil låse opp denne funksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg