Millha Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei. Saken jeg ville ta opp var at når man leser artikler og så trykker på et av bildene, så kommer kun det ene bilde som man har trykket på... Det som det mangler her er at man får opp et galleri på alle bildene i artikkelen og, eller, alle bildene dere har på spillet selv. Hadde dette vært noe som hadde latt seg gjøre i fremtiden? Tror nok at dette er noe som flere har lagt merke til... kansje.... Jeg syntes i det minste at dette er noe som skulle blitt laget til... Siste ord. Vil si jeg tror at gamer.no er som vin. Blir bare bedre og bedre med årene. Spesielt de siste. Det var alså sjekke trikset mitt når jeg sjekker opp 70-80 åringer.... lol :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hadde kanskje vært en ide... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei, Dette kommer til å bli endret etter hvert som ting faller på plass med produktdatabase og at vi faktisk har et bildegalleri for hvert spill. Foreløpig har vi ikke det, så da er det litt vanskelig å lenke rett til bildegalleriet. :-) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Hørest bra ut... Untill den... Ville bare gjøre dere oppmerksom på at der kansje var et ønske for dette i fremtiden... blir supert.Blir bra når dere får gang i produktdatabase... Lykke til videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå