Gå til innhold

Neste Mortal Kombat «sykt» voldelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, om ein ikkje klarar å stikke seg ut på andre måtar, so går det vel fortsatt an å prøve å tiltrekke seg litt merksemd ved å skru opp valdsnivået. Det vil kanskje appellere til dei som då blir for unge til å spele spelet.

 

Sjølv synest eg ikkje dette høyrast so veldig spennande ut.

 

Kay

Lenke til kommentar
Ja, om ein ikkje klarar å stikke seg ut på andre måtar, so går det vel fortsatt an å prøve å tiltrekke seg litt merksemd ved å skru opp valdsnivået. Det vil kanskje appellere til dei som då blir for unge til å spele spelet.

 

Sjølv synest eg ikkje dette høyrast so veldig spennande ut.

 

Kay

Eh. Er vel heller at de går tilbake til røttene, tenker jeg. Tror de mista ganske mye potensielle kjøpere når de kjørte teen-rating på dette MK/Marvel-greiene sine. Mortal Kombat skal liksom være a little bit of the good old ultra-violence det, syns jeg. :]

Lenke til kommentar
Eh. Er vel heller at de går tilbake til røttene, tenker jeg. Tror de mista ganske mye potensielle kjøpere når de kjørte teen-rating på dette MK/Marvel-greiene sine. Mortal Kombat skal liksom være a little bit of the good old ultra-violence det, syns jeg. :]

Jaudå, det var nok det MK-utviklarane brukte for å tiltrekke seg merksemd før i tida òg, men eg synest fortsatt ikkje det høyrast noko særleg spennande ut. "Ultra-valdeleg" har aldri vore noko stort poeng for meg personleg, og det har ikkje blitt meir spennande etter kvart som det har blitt meir og meir vanleg heller.

 

Eg hadde blitt meir imponert om dei prøvde å skille seg ut ved å gjere noko nytt, og å drive sjangeren framover. Street Fighter 2 var spennande fordi det ga deg moglegheita til å styre karakterar med forskjellige eigenskapar og teknikkar. Virtua Fighter var spennande fordi det var i 3D. Etter det synest eg det meste som har komt ut av slike spel kjennast veldig, veldig likt. Der er betre grafikk, og ny utsjånad på karakterane, men ellers er der lite som skiller turneringsslåstespela som kjem i år frå dei som kom i fjor.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg føler liksom at MK ska være litt ja morbid, litt på kanten

Det er det jeg likte med spillet

 

I SF2 banka jeg deg til du lå på bakken og var done, i MK da banka jeg deg så spruten sto

Før jeg enten reiv av det skallen eller heiv deg på en påle

Tingen var at vi ikke bare banket våre venner vi gikk heile veien og sa "Du lever ikke lengre" det var litt av sjarmen egentlig

Selv om fatalities kunne bli kjedelige i lengden

så fikk vi iallefall en litt voldelig fighte spill og hvem kan egentlig glemme første gang man sender en fyr ned fra brua rett ned i spiksa? :p

Gi meg mer blood og jeg kommer tilbake

Det var liksom det som var poenge med MK for meg

litt over kanten gameplay

Lenke til kommentar

Et annet særdeles viktig punkt som vil hjelpe Mortal Kombat å lykkes er å drastisk forbedre animasjonene. De siste spillene har sett ut til å nærmest dele alle animasjon med forrige utgave. Alt er sinnsyk stivt og platt. De burde hatt Euphoria Engine eller et eller annet som gjør at alt ikke virker så "trykk en knapp og se helt tydelig at en animasjon blir spilt av". Dette vil være avgjørende dersom de ønsker å gjøre noe helt nytt med sjangeren. Et slossespill av denne typen med Euphoria og en god fysikkmotor har villet endret hele feelingen i spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...