Rekviem Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Nå er det min tur til å lage en photoshop konkurranse! Jeg har bestemt meg for å ha flere tema slik at det blir mer variasjon og et større spekter av muligheter. Det er helt opp til dere hvilket av temaene dere velger, dere kan gjerne lage et bidrag til hvert tema, eller blande temaene om dere ønsker det. Temaene er ganske åpne, men det er de heller dystre, mystiske og mørke delene jeg "faller for". (Det er gjerne litt vanskelig å lage "positive" bidrag til særlig Tema 1 og 3 ) Tema 1. En post-apokalyptisk verden. Tema 2. Science Fiction. Tema 3. De levende døde. (Zombies? Zombies!) Tema 4. En alternativ virklighet. Tema 5. Guddommelig innblanding. (Divine intervention) Innleveringsfrist: Tirsdag 30.06.09 kl 23:59 Stemmefrist: Fredag 03.07.09 kl 23.59 Minimum størrelse: 800x800 (Ikke så veldig nøye, men ønsker ikke små bidrag.) Premie: Vinneren kan bestemme hvilken avatar jeg skal ha og hva som skal stå i signaturen min i en måned. Endret 4. juli 2009 av Rekviem Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hoho, her skal jeg bidra! Men for å pirke litt også, er det ikke IX istedetfor VIIII? Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Det er helt korrekt! *fikser* Lenke til kommentar
warius_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 For en herlig premie! Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Godt å se at folk er ute i godværet istedefor å sitte og gro photoshop / gimp ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg elsker temaene Dette bør bli bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fine temaer, burde vel klare å oppdrive noen bilder. Skal prøve å holde meg unna vector-brushes denne gang Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jeg poster nå mens jeg har tid. Så får vi se om jeg kommer med en annen variant eller lignende hvis det dukker opp mer ledig tid. Bidraget er rettet mot tema 4 - Alternate world. If We Were Lego? Jeg har selv skutt og etterbehandlet bildet. Edit: Burde kanskje sagt hvilke tema jeg satset på? Tema 4 - Altnernate world Endret 26. juni 2009 av Håvard Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Virker som flere venter lengre med å poste sine deltagelser nå. Kanskje jeg vinner by default :o Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har ikke en gang tenkt på konkurransen, mest pga det fine været. Kommer sikkert med mitt bidrag imorgen, så du vinner ikke så lett Håvard Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har ikke en gang tenkt på konkurransen, mest pga det fine været. Kommer sikkert med mitt bidrag imorgen, så du vinner ikke så lett Håvard Hehe, regnet ikke med det (At jeg skulle vinne så lett, altså). Var jo faktisk i det fine været jeg tok mitt bidrag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Passer vel litt inn mellom Zombies? Zombies! og Guddommelig innvinkling Endret 29. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Å svarte glemte konkuransen helt jeg. Får se hva jeg raskt kan mekke sammen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sånn det er bilde jeg selv har tatt i HDR og ligger også ute på DeviantArt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvilket tema er det bildet til, Vaenas? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Glemte vel å si det... Post akopolyptisk, skrev jeg det riktig nå? Men det er jo slik at i bildet har mennesket klarte å utrydde seg selv og det som er igjen er det som er forlatt for å rustne. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Æsj. Satt å jobbet med et nytt bidrag, før jeg oppdaget at klokken hadde tikket over 23:59.. Ganske langt over, egentlig. Jeg poster det uansett jeg, så får dere bestemme om det skal bli med i konkuransen eller ikke. Denne gangen er temaet Tema 1 - Post-apokalyptisk Bildet er tatt selv. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hver gang jeg ser igjennom disse photoshop-trådene blir jeg alltid like overrasket. Selv om det er de mest odde temaene lager folk de vakreste/kuleste/dypeste kunstverkene. Jeg hadde aldri vært i stand til å lage noe sånt, dere er virkelig flinke! Ble en liten off-topic, men når jeg ser de bildene dere lager blir jeg litt smått overveldet! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg får komme med noe i neste konkurranse istedet. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Har nå lagt til avstemning! Godt å se at det ble noen bidrag etterhvert Har selv ikke tatt meg tid til å lage et bidrag grunnet det fine været. Hadde planer om å manipulere et bybilde av en storby og gjøre det post-apokalyptisk. (Blant annet ved å "ødelegge" bygninger, legge til mye ruiner og tomhet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå