AltF4 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg skal ha meg en ny spill-pc. Jeg kan ikke bygge selv (og ønsker/gidder heller ikke å lære, av grunner vi ikke trenger diskutere i denne tråden) så jeg må få den sendt hjem til meg ferdig montert. Jeg kan absolutt ingen ting om bygging av datamaskiner men etter å ha lest i forskjellige tråder her skjønner jeg at det er mange som kan litt av hvert, og nå trenger jeg litt hjelp. Spesifikasjoner: Spillpc jeg ikke trenger å oppdatere med det første. Hensyn til klokking er ikke nødvendig, da jeg aldri kommer til å gjøre noe slikt. Ønskelig at jeg kan bestille den fra komplett.no. Skjerm har jeg, men ønsker tastatur og mus til spilling. Ellers så har du frie tøyler, jeg har prøvd selv men det ser for meg ut som en evig skog av tall og bokstaver jeg ikke begriper hva betyr og om jeg ikke finner på noe annet ender jeg ender opp i fosterstilling i et hjørne. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva med denne her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10386 Har sett på den selv da jeg også ønsker meg en ny pc. Men jeg har ikke sånn veldig greie på dette med pc-er, så en som har peiling kan gjerne si om det er et bra eller ikke fullt så bra kjøp. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Den er fin den, men du kan helt sikkert få endret visse ting til det bedre og likevel få det til samme pris. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 De PC-ene får du tilsendt i deler. Komplett sine, mener jeg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 De PC-ene får du tilsendt i deler. Komplett sine, mener jeg. Det er hvis du bestiller dem billigere i deler. Standard prisene er for å få den ferdig bygd for deg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åja. En kompis bestilte derfra og fikk PCen tilsendt i deler, men han sa ikke noe om at man kunne velge. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 "Read before speak" gutten min. Men har selv fått sendt pc i deler derfra før, det var jo min første pc som jeg fikk i deler. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Bruker Prisguide.no, jeg. </OT> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Den er fin den, men du kan helt sikkert få endret visse ting til det bedre og likevel få det til samme pris. Og der har vi grunnen til at jeg startet denne tråden Noe å bidra med i så måte? Har nå bestilit PC, tok denne men bytta tastatur og mus. Tråden kan stenges. Endret 22. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg