Gå til innhold

Når skal dere fikse Mine innlegg?


Anbefalte innlegg

Den er vel fortsatt bare en link til et søk på ditt eget navn? Jeg opplever stadig at tråder jeg har skrevet i ikke kommer opp, og at tråder jeg selv har svart i blir merket som ulest.

 

Samtidig, når skal vi kunne endre hvor mange måneder tilbake vi vil ha tråder fra, og kategorier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp, jeg håper at Amund og den gjengen der kan se på dette, jeg er ikke spesielt god i PHP (lærer det nå for tiden dog) og noen med PHP-kunnskaper må nok utvikle "Mine innlegg" slik at det ikke lenger vil være en søkelenke. Men jeg skal ikke love noe, skal si fra til de som kan herje med kode til dette forumet at det er etterspurt hvert fall.

 

Forresten har jeg endret litt på søkelenken nå, før tok den kun med seg de trådene du hadde postet i siste 30 dager, nå vil den ta med seg alle tråder du har postet i. Om det er noen innvendinger mot denne endringen får dere si fra ;)

 

Forøvrig kan det godt hende at om Innlegg.no utvikler sin egen "Mine innlegg" vil den bli utviklet til IPB 3, slik at det ikke vil være på plass før en eventuell oppgradering av forumet har funnet sted.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Forresten har jeg endret litt på søkelenken nå, før tok den kun med seg de trådene du hadde postet i siste 30 dager, nå vil den ta med seg alle tråder du har postet i. Om det er noen innvendinger mot denne endringen får dere si fra ;)

 

Ånei, jeg som har ventet lenge på å få "The Game" tråden ut av mine innlegg.. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...