Gå til innhold

Spørsmål angående et WoW keyboard

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg i dag et slikt tastatur for å spille WoW. Etter å ha betalt legger jeg merke til det som står på baksiden av pakken. At man trenger et annet tastatur fra før for å bruke WoW tastaturet. Men når jeg søker opp navnet som står på bildet (Steelseires Zboard Gaming) får jeg opp bilde av dette tastaturet, som ikke ligner på det som er på bildet i det hele tatt. Ikke tror jeg det hadde passet å ta WoW tastaturet på det heller.

Så da er mitt spørsmål; Er dette riktig tastatur? Hvis ikke, hvor finner jeg det riktige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg fikk selv aldri Z-boardet mitt til å fungere ordentlig sammen med wow-tastaturet. Prøvde heller ingen andre custom-tastaturer, og jeg tror ikke de ville ha fungert. Jeg lastet ned de nyeste driverne (var vel to år siden jeg knotet med å få de til å virke,) leste masse på forskjellige forumer, prøvde alle mulige instillinger osv. Til slutt måtte jeg innse at det ikke virket. Det ble også ganske klart at det mest sannsynlig ikke kom til å fungere siden omtrent 20% av de som hadde kjøpt produktet slet med det samme som meg (var noen som hadde gjort noen litt grundigere undesøkelser enn meg).. Var ganske kjipt å bruke penger på noe som ikke fungerte fra dag en, men det ble aldri til at jeg fikk angret på varen.

Så, utifra posten kan du skjønne at jeg (sammen med veldig mange andre) har hatt en utrolig dårlig erfaring med Z-board, men det er bare å prøve seg fram. Du har jo 12 dagers angrerett, og det har sikkert kommet endel oppdateringer siden den gang som får det til å virke.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...