TST Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Utgiver Koch Media fortalte meg nå at Risen skal utgis i oktober. Artikkelen er oppdatert med denne informasjonen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Oioioi, det er jo ikke lenge til. Gleder meg så utrolig. Håper det kommer en Limited Edition av det slik som Gothic 3 Endret 22. juni 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Nether Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Må si jeg gleder meg stort her. Spesielt når de sier de skal rette opp feilene de gjorde i Gothic 3. Likte Gothic 3 veldig godt uansett jeg, selv om toern var noe helt spesielt. Skulle ønske flere utviklere kunne gjøre seg så flid med spillverdenen som Piranha Bytes. Jeg er spesielt glad for at de beholder systemet med at sterke fiender er naturlige barrierer. Skjønner ikke hva som foregikk i toppen på utviklerene av "spillet som ikke skal nevnes" når de valgte å la alt være fritt fram fra level 1. Hvor blir det av spenningen da? Med færre bugs og et bedre kampsystem enn de spirituelle forgjengerene så tror jeg Risen kan bli et kjempespill. Jeg kjøper det i hvert fall. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Utgiver Koch Media fortalte meg nå at Risen skal utgis i oktober. Artikkelen er oppdatert med denne informasjonen. Oktober blir jommen meg en trang måned når det gjelder spill. "Alle" kommer ut den måneden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Utgiver Koch Media fortalte meg nå at Risen skal utgis i oktober. Artikkelen er oppdatert med denne informasjonen. Skeptisk, det var da tidlig. Hadde foretrukket neste år. Jaja, PB har jo uttalt at de ikke vil tråkke i samme felle som de gjorde med Gothic 3, så de vet vel hva de driver med. Lenke til kommentar
Naxir Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da var jeg ferdigsnurret! Håper vikerlig Risen klarer å få tilbake den gode stemningen man fikk fra gothic 1 og 2. Hadde også vært fint om de klarte å bruke den samme metoden for historiefortelling, der nye ting skjer etter at du for eksempel har vært på en spesiell plass eller gjort en spesiell ting. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Video fra tyske GameStar, viser mye forskjellig gameplay. Det virker som om han hater gnomene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå