Daron Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vell.. skulle spille GTAIV i dag, men jeg får bare en feilmelding om at "Application failed to launch.... This could be the result of it being blocked by Windows Parental Control/Safety.." Vell, jeg er den eneste brukeren på denne pc'en, og jeg har aldri aktivert Windows parental Control. Og såvidt jeg kan se er den ikke i gang heller... Noen som vet hvordan jeg kan få igang spillet igjen? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fra yahooanswers: "Rockstar Games Social Club Errors * Issue – You see the following message when trying to play GTA IV. Application Failed to Launch. The application you are attempting to launch failed to start. GTA IV may be blocked by Windows Parental Controls/Family Safety. Please make sure you have access to the application before trying to launch it, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Solution – Make sure you can run GTA IV 1. Double click the Grand Theft Auto IV shortcut o If you see a SecuROM error please visit our SecuROM support page for more info. http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4 o If you are running vista and see an error about Parental Controls make sure Parental Controls are set appropriately." Håper det hjelper =) Lenke til kommentar
Daron Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 egentlig ikke Jeg kjører spillet fra admin accounten, og såvidt jeg forstår så kan man ikke ha noen parental control funksjoner på den.. jeg var inne på linken i feilmeldingen, den du hadde i posten din, men den går ut ifra at du faktisk har aktivert parental control, og viser deg bare hvordan du slår det av.. grrr.. Takker for hjelpen uansett.. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Send mail til support, evt. ta backup av save-filen og reinstaller hele skiten. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Ser ut til at det er windows live som aper seg til.. Det prøver konstant å patche spillet, uten å registrere at den har innstalert den samme patchen 4 ganger allerede.. Jeg fikk startet spillet "manuelt", da uten å logge meg på windows live.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Høyreklikk på spillet og gå på kjår som. Velg administrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå