bjovas Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Veldig god anmeldelse, fullt på høyde med det beste utlandet! Husket plutselig i dag at jeg ikke har vært inne på den gamle gamer.no siten siden byttet! Ser voldsomt frem til den neste generasjonen av slike spill, satser på at vi kommer til å se massive multiplayeropplevelse med hundrevis (eller tusenvis) av spillere på maps som lever i dager og uker. Endret 19. juni 2009 av ghad Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Rart du ikke nevner noe om animasjonene, som i motsetning til grafikken, ikke ser ut til å ha forbedret seg noe. Ellers en veldig god anmeldelse Der må jeg være uenig, synes kontrollene har blitt myyye mykere, samtidig som at det ikke faller i luftpute teritorium som de fleste andre skytespill. Hadde det bare vært mulig og stanse en del animasjoner som f.eks skifte våpen til panservernrakett, hadde jeg vært helt fornøyd med animasjonene. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Kommer dette noen gang ut i norske butikker? Akkurat nå har ikke ikke kommet ut en utgiver i norden, men som en sa over her så har gamezone spillet inne. Nå tror jeg du blander distributør med utgiver. 505 Games er utgiver i hele Skandinavia og vest-Europa (bortsett fra Tyskland). Enten så har norske distributører ikke fått med seg ArmA II eller så har 505 Games gjort en dårlig jobb med å produsere nok CDer/DVDer til det skandinaviske markedet (mulig begge). Endret 20. juni 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Forventet dato hos Gamezone er flyttet til 8 juli. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fint om noen som har kjøpt, lastet ned og spilt ArmA II fra Nexway kan bekrefte/avkrefte om spillet er på fransk. Hvis det er tilfelle så bør vi fjerne lenken fra anmeldelsen. Jeg kjøpte det fra Nexway, og det er engelsk hele veien. Forøvrig en veldig bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ser ut som om patch 1.02 er på vei. Og da var patchen her gitt. http://www.arma2.com/support/updates/folder.html?lang=en tipper det blir mange patcher i fremtiden, dette spillet kan bare bli bedre. Endret 20. juni 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En veldig god anmeldelse og et spill jeg har sett frem til i lang, lang tid. Blir garantert et kjøp! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har det innkommende fra play.com Og TrackIR5 på vei fra bodø, regner med spillet kommer frem først. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hadde jeg ikke hatt en pc fra 2005 så hadde jeg nok kjøpt dette. OFP og Armed Assault var spill jeg har hatt uendelig mye morro med . Lenke til kommentar
scorprus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen som har testet editoren enda? Hvis den er på høyde med OFP sin, blir dette garantert ett spill som kommer til å stjele mye tid fra meg fremover. Husker jeg satt i timene på skolen og pønsket ut nye scripts og scenario. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Noen som sliter med den nexwaysiden? Siden er i alle fall tregere enn 28.8-modem og timer ut i et bankende kjør, samtidig som downloadfunksjonaliteten må være noe av det dårligere jeg har sett på en stund :/ Edit: Hm, ser ut til at den timer mindre ut i IE enn i Firefox Endret 20. juni 2009 av morpheos_ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Sånn, da er det bare å laste det ned. Greit nok å kjøpe hos nexway, men litt tungvint å måtte laste ned 10-12 filer istedefor en. Endret 21. juni 2009 av firberblad Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Finn en server og lær meg spillet a Endret 21. juni 2009 av Belfez Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hadde vært fint om det fulgte med en manual fra Nexway. Hørt rykter om at det gjorde det på den tyske versjonen. Men, fikk umiddelbart en sånn "operation flashpoint feeling" når jeg starta spillet. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Greit nok å kjøpe hos nexway, men litt tungvint å måtte laste ned 10-12 filer istedefor en. Enig, skulle ønske det gjorde det som Steam. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tjaa er egentlig greit siden du må laste ned fra ftp, er et helvete vis internett skulle vise seg å klikke når det er 4min igjen, er ikke alle som har like stabil linje. Men ja, kunne vært enklere. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 ååh.. dette har jeg gledet meg til leeeeeeenge, og siden det ikke har kommet på X-box, så må jeg nesten vurdere og kjøpe det på data. Hva er egentlig systemkravene på dette spillet? krever det mye?. Noen som vet om det fungerer til den bærbare maskinen, LG T5750. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 ååh.. dette har jeg gledet meg til leeeeeeenge, og siden det ikke har kommet på X-box, så må jeg nesten vurdere og kjøpe det på data. Hva er egentlig systemkravene på dette spillet? krever det mye?. Noen som vet om det fungerer til den bærbare maskinen, LG T5750. Minimal PC Requirements * CPU: Dual Core Intel Pentium 4 3.0 GHz / Intel Core 2.0 GHz / AMD Athlon 3200+ or faster * RAM: 1 GB * Video Card: NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon 1800 with Shader Model 3 and 256 MB VRAM or faster * OS: Windows XP [edit] Optimal PC Requirements * CPU: Intel Core 2.8 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster * RAM: 2 GB * Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon 4850 with Shader Model 3 and 512 MB VRAM or faster * OS: Windows XP or Vista Ser at specs på din PC er Processor: Intel 2GHz Core 2 Duo T5750 / Graphics: Intel GMA 4500MHD, vil anta at det er grafikkortet ditt som blir eventuell flaskehals, særlig siden det er delt minneløsning (i alle fall er det det på standardspecs). Har ikke sett demoen ennå, men det kan jo være en idé å vente på den for å se hvordan spillet eventuelt kjører på maskinen din før du kjøper det. Forøvrig leste jeg på det offisielle forumet at BI mener at det er Nexway som er ansvarlig hvis det ikke følger med manual på den digitale nedlastningen, så jeg har sendt en e-post til Nexyways support og spurt. Skal poste hvis jeg får noe svar. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tjaa er egentlig greit siden du må laste ned fra ftp, er et helvete vis internett skulle vise seg å klikke når det er 4min igjen, er ikke alle som har like stabil linje. Men ja, kunne vært enklere. Nå er det vel sånn at steam ivaretar dette for deg sånn at den kan fortsette download der den slapp. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Takk, morpheos_ Tror faktisk jeg kommer til og kjøpe det uansett, etterhvert... Må vel bare kjøpe meg ny maskin. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå