Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W995 – filmmobilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nyttnick

Denne fortjener helt klart en 6-er. Hvorfor gir dere den ikke det? Ser jo andre mobiler, med langt dårligere specs, funksjonalitet, batterilevetid, kamera, musikkspiller som får toppkarakter. Svak testy...

Lenke til kommentar

Dere sier jo selv at w995 stiller w715 i skyggen på flere områder,også presterer dere å gi den dårligere karakter!

Jeg har w995 nå og har hatt w715. 995 er jo mye bedre! tightere skyvemekanisme,bedre knapper,bedre medfølgende ørepropper med noisecancling osv

GRATULERER MED DÅRLIG testy!!

Lenke til kommentar
Gjest Kriskh

Bruker denne selv, imponert over ørepluggene, med støyfjerning, dette BURDE dere ha nevnt, disse er svindyre separat. God fin lydgjengivelse, men skuffet over volum. Brukt 5800 før, og liker egenlig den bedre sånn sett i forhold til musikk. Ellers likte jeg minnekort leseren, foretrekker å bare klikke/dra musikkmappa mi rett over på minnekortet, istedet for å overføre, fint å se at telefonen taklet dette fint, og fant/kategoriserte musikken med en gang

Lenke til kommentar
Gjest Mobomann

Rune: Ja selvsagt stiller W995 W715 i skyggen, men ikke så til de grader i skyggen at den langt stivere prislappen kan forsvares. Dette er en god multimediatelefon, men ikke pokker om den fortjener en 6'er. Den konkurerer mot telefoner som LG Arena og Nokia 5800, i dette selskapet står man igjen med en dyr, kjedelig og "gammel" telefon.

Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt leser av testen

Jeg fatter ikke helt begrunnelsen på denne testen. Prisen er jo ikke stiv med tanke på hva man får med i telefonen. Headsetet HPM-88 er jo verdt 900,- alene. Telefonen er den første i SE sin vanlige produktportefølje med 35 mm jackinngang. Skjermen viser de 60 filmene med veldig god kvalitet. Materiale er kun metall og 8 GB minnebrikke. ESPEN SWANG! Kjerpings! Du kan ikke ta ferie helt enda... Her lyser det en fortjent 6-er fra SE som har levert et helt rått produkt innen walkman-kategorien!!!

Lenke til kommentar

Det er da telefonen som skal testes og ikke prisen!! Eller har jeg misforstått?

Hadde telefonen fått en sekser hvis den var billigere? Det er jo samme telefon! Til de av dere som maser om pris: LIGG UNNA HVIS DERE IKKE HAR PENGER!!

Lenke til kommentar
Det er da telefonen som skal testes og ikke prisen!! Eller har jeg misforstått?

Hadde telefonen fått en sekser hvis den var billigere? Det er jo samme telefon! Til de av dere som maser om pris: LIGG UNNA HVIS DERE IKKE HAR PENGER!!

Vi tester mobilene vi får inn i ulike klasser, slik at vi ikke sammenlikner epler og pærer. Det vil si at en basismobil kan får et godt terningkast fordi den gir mye i sin klasse, og en telefon med høye spesifikasjoner ikke nødvendigvis får et høyt terningkast.

Dere finner poengivning og vekting i vårt testskjema helt nederst i saken, og alle våre terningkast er basert på disse.

Vi jobber nå med en løsning for å få fram vektingen enda bedre og bygge en tjeneste hvor leserne selv kan velge om det skal legges vekt på hvor mye telefon du får for pengene, prispunkt generelt eller andre kriterier.

Vi takker for innspillene!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...