Gå til innhold

Ny Xbox eller ei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer da stadig nye utgaver av xbox 360?

Det ble sagt under E3 at lanseringen av natal vil bli på størrelse med lanseringen av en ny konsoll, eller noe i den duren, og det har skapt hele denne rykteflommen virker det som.

En oppgradert og kraftigere 360 kunne vært spennende, men synes det virker ekstremt usannsynlig.

Lenke til kommentar

Samme som når Microsoft lanserte det nye utseendet til menyene sine (NXE). Det ble presentert som en overhaling av konsollen slik at den nesten ble helt ny. Samme er det vel med Natal. Microsoft ønsker å formidle at dette er teknologiske teknologier og de gjør det ved å rope ut at Xbox 360 blir som en ny konsoll sammen med Natal. Jeg har jo selvfølgelig ingen sikre og steinharde beviser eller linker til dette, men det høres ut som god gammeldags salgsteknikk.

Lenke til kommentar

To ting:

Xbox' ansikt under E3 (Aaron Greenberg) forlater MS til fordel for å bli nestleder i EA. Peter Moore sluttet hos MS til fordel for EA Sports et par år tilbake, i tillegg. De har ikke pekt ut en ny person til å ta over, men jeg tipper Shane Kim blir den nye go-to-guy'en.

Microsoft har benektet det Balmer sa, ved å si (og jeg siterer): "We're not going to be launching a new console any time soon," Greenberg said during a phone call today. "I really believe he was speaking about Project Natal."

http://kotaku.com/5296104/microsoft-there-...-no-new-console

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...