Datasmurf_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hmm, lurer på hvor jeg skal oppdrive 3286 kr for spillet som limited edition og to gitarer + frakt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 så at elkjøp hadde wii utgaven i butikk idag. Det var vel litt tidlig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jepp, selger 360-utgaven på lokale Gamestopen nå. Venter med å spille til releasedagen uansett, siden jeg skal ha meg pakka med bassen, mic og trommene. BASSEN TIL PAUL MÅ JEG HA!!!! Dessuten får jeg Guitar Hero 5 på mandag, og skulle egentlig hatt det i dag hadde det ikke vært for at det ikke er nok postmenn til å gå i området her i dag. Lenke til kommentar
Banaz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 De hadde den på Game.se butikken i Kr.sand og i dag,men fikk ikke kjøpt den Måtte vente til onsdag Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Joystiq anmeldelse av The Beatles: Rockband http://www.joystiq.com/2009/09/05/review-t...atles-rock-band This is a gorgeous labor of love that will almost certainly change the level of polish people demand from their music games, and one that -- in perhaps the most telling compliment I can offer -- completely lives up to its inspiration. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Harmonix: Lips-mikrofonene skal fungere med The Beatles: Rockband Harmonix has confirmed to Joystiq that the Lips (or Microsoft Wireless) Microphone will be compatible with The Beatles: Rock Band at launch, but that a patch for the peripheral to work with Rock Band 2 will be "coming soon." We sought clarification after a post on GameFaqs, allegedly quoting EA warranty support, implied that the patch for Rock Band would occur this week. http://www.aeropause.com/2009/09/microsoft...-compatibility/ Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet om en butikk i nærheten av Skøyen/Majorstuen (i Oslo) som kommer til å ha gitarene (helst den til Harrison)? Har søkt litt rundt på nettet men har ikke funnet noe Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lefdal og Elkjøp kommer til å ha både Limited Edition-pakken(her følger Paul sin bass med) og de to gitarene til John og George løst. Snakket med Lefdal i går og da hadde de fått inn Limited Edition-eskene Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmm, lurer på hvor jeg skal oppdrive 3286 kr for spillet som limited edition og to gitarer + frakt. Tenker å gå for samme "pakke" selv. Når man i tillegg må ut med to laken for de nye remastered-utgavene av albumene så blir det dyrt å være Beatles-tilhenger i september. Har allerede bestilt tre t-skjorter med Beatles-motiv fra Platekompaniet.no 627 kr endte det på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Bestilte t-skjorta med albumcoverne på, og fikk den i dag jeg. Så i morra er det å synge Yellow Submarine og spille gitar på My Guitar Gently Weeps som gjelder. Dere er enig i at Yellow Submarine er en koslig låt? Men den er jo veldig ensformig. Venter med diskografien dems til jul, da er mer penger i påsan og. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yellow Submarine er en koselig låt, men først og fremst fordi jeg tenker på Pepperland og filmen når jeg hører låten Jeg gikk gjennom achievementsene i går, og man får en for å fullføre spillet på under 24 timer fra man først opprettet profilen. Maraton med andre ord Vurderer å vente med diskografien til jul selv. Kanskje ønske seg til jul og foreslå spleiselag Vil det være nattåpent noe sted, noen som vet? Lenke til kommentar
mathiastriker Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hvilke gitarer er det om kan brukes med spillet? Rockband-gitarene og Guitar Hero: World Tour? Kan gitaren som følger med Guitar Hero III også brukes? Har veldig lyst på dette spillet og trenger en så billig gitar som mulig Endret 8. september 2009 av Midboee Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvilke gitarer er det om kan brukes med spillet? Rockband-gitarene og Guitar Hero: World Tour? Kan gitaren som følger med Guitar Hero III også brukes? Har veldig lyst på dette spillet og trenger en så billig gitar som mulig http://wiki.scorehero.com/ControllerCompatibility Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Selv om det ikke står der, men GH3-gitaren og World Tour/GH5 kan jeg garantere, siden de har jeg prøvd spillet med andre gangen hos en kompis nå i helga. Usikker med Xplorern(første GH-gitaren til 360). Gleder meg som F nå! Blir multitasking for min del på The Beatles: Rockband. Med både bass eller gitar og synging, siden jeg bruker stativet som følger med i Limited-pakka. Bare å adda meg, hvis jeg ikke har allerede adda dere: GT: Empire of Maury (veit det står i siggen ) Endret 8. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 du skal vel spille det kl 0.01 inatt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Har det ikke selv før i morra, bare spilt hos en kamerat i helga Frista mer med hele pakka med nye trommer og bassen til paul med mic og stativ. Er en sjarm den pakka, spesielt bassen. Endret 8. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg må vente til butikken åpner i morgen, og arbeidsdagen er ferdig. Skulle gjerne ha kjøpt det i natt om noen hadde hatt nattåpent... Jeg så du addet meg for noen dager siden, Maury. Gleder meg til å ta noen runder sammen For de som vil spille Beatles med meg står fritt for å adde meg Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så den på Ebay i stad Kult med Beatles-tema, men synes den der var litt vel "mørk" og mystisk i forhold til hvordan jeg oppfatter The Beatles. Less is more. Jeg håper virkelig det vil bli mulig å kle opp avataren sin som en av gutta i The Beatles Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Vi får hvertfall med gratis t-skjorte da. Den er til alle med disc, usikkert om det er noe mer etter det. Men tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå