Gå til innhold

The Beatles: Rock Band - Diskusjonstråd og vennetråd

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, selger 360-utgaven på lokale Gamestopen nå. Venter med å spille til releasedagen uansett, siden jeg skal ha meg pakka med bassen, mic og trommene. BASSEN TIL PAUL MÅ JEG HA!!!!

Dessuten får jeg Guitar Hero 5 på mandag, og skulle egentlig hatt det i dag hadde det ikke vært for at det ikke er nok postmenn til å gå i området her i dag.

Lenke til kommentar

ilgwirelessmicrophone.jpg

Harmonix: Lips-mikrofonene skal fungere med The Beatles: Rockband

Harmonix has confirmed to Joystiq that the Lips (or Microsoft Wireless) Microphone will be compatible with The Beatles: Rock Band at launch, but that a patch for the peripheral to work with Rock Band 2 will be "coming soon." We sought clarification after a post on GameFaqs, allegedly quoting EA warranty support, implied that the patch for Rock Band would occur this week.

http://www.aeropause.com/2009/09/microsoft...-compatibility/

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hvor jeg skal oppdrive 3286 kr for spillet som limited edition og to gitarer + frakt.

Tenker å gå for samme "pakke" selv. Når man i tillegg må ut med to laken for de nye remastered-utgavene av albumene så blir det dyrt å være Beatles-tilhenger i september. Har allerede bestilt tre t-skjorter med Beatles-motiv fra Platekompaniet.no :) 627 kr endte det på.

Lenke til kommentar

Bestilte t-skjorta med albumcoverne på, og fikk den i dag jeg. Så i morra er det å synge Yellow Submarine og spille gitar på My Guitar Gently Weeps som gjelder.

Dere er enig i at Yellow Submarine er en koslig låt? Men den er jo veldig ensformig.

Venter med diskografien dems til jul, da er mer penger i påsan og.

Lenke til kommentar

Yellow Submarine er en koselig låt, men først og fremst fordi jeg tenker på Pepperland og filmen når jeg hører låten :)

Jeg gikk gjennom achievementsene i går, og man får en for å fullføre spillet på under 24 timer fra man først opprettet profilen. Maraton med andre ord :)

Vurderer å vente med diskografien til jul selv. Kanskje ønske seg til jul og foreslå spleiselag :)

Vil det være nattåpent noe sted, noen som vet?

Lenke til kommentar

Selv om det ikke står der, men GH3-gitaren og World Tour/GH5 kan jeg garantere, siden de har jeg prøvd spillet med andre gangen hos en kompis nå i helga. Usikker med Xplorern(første GH-gitaren til 360).

Gleder meg som F nå! Blir multitasking for min del på The Beatles: Rockband. Med både bass eller gitar og synging, siden jeg bruker stativet som følger med i Limited-pakka.

Bare å adda meg, hvis jeg ikke har allerede adda dere:

GT: Empire of Maury

(veit det står i siggen :p )

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...