Spillarkivet Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 @SunKing: Jeg spurte min kontakt hos Lefdal om akkurat dette. Skal få svar i morgen, men han var rimelig sikker på at de selger 360-utgaven også. Merkelig at de kun har lagt ut PS3 og Wii. Både Elkjøp og Lefdal har gjort det samme. @Maury: Med andre ord må man kjøpe Limited Edition + de to gitarene løse. Regnet meg frem til 3200,- for den totale pakken. Jeg ser at Gamestop reklamerer med at man får 3 sanger gratis om man forhåndsbestiller. Hvilke sanger er det snakk om? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Hmm Elkjøp har jo lagt den ut for salg(se link jeg postet tidligere), bare de er nok engang slurvete på sidene dems(f. eks Halo Wars for 9999,-) og Gears of War 2 for en pris jeg må bli godt over millionær for å kunne kjøpe et spill for. Hvilke sanger de kommer til å gi ut gratis veit jeg ikke. Det kan hende at det er diverse låter fra de albumene som i DLC og "All You Need Is Love" er garantert den ene av de tre. Vil jeg isåfall tro. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fikk bekreftet fra Lefdal i dag om at det var en glipp fra de som legger ut produkter på nettsiden. De skulle legge ut Xbox 360-versjonen nå. All You Need Is Love virker som en åpenbar kandidat til å være én av de tre sangene. Virkelig spent på de to andre. Lengselen etter The Beatles Rock Band kjennes på kroppen. I går satt jeg på jobb og hørte på Beatles hele dagen Blir vel noe sånt i dag også... Lenke til kommentar
SunKing_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 For meg så er det ikke så viktig hvilke sanger som er de tre, kommer til å kjøpe alt som er uansett. Sugerør rett i lommeboka mi? Ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Haha, bra kommentar SunKing En av de tingene jeg gleder meg til å se er John og George i spillet. Som regel bryr jeg meg ikke om f. eks at Johnny Cash eller Kurt Cobain er med i Guitar Hero. Tiltross for at Cash er en artist jeg liker, men The Beatles er et band jeg virkelig virkelig elsker! Å da å se en av de "levende" i en annen form virka hvertfall veldig spesielt for meg da jeg så de første bildene og sånt fra spillet. Et av de første bandene jeg kan huske jeg har hørt, og levd med musikk siden jeg var barn(far har all LP`ene som ble utgitt i Norge før slutten av 80-tallet, som nå er mine). Tror jeg velger å kjøpe hele katalogen på CD(i stereo) til jul, ettersom det holder å bruke det jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ukas mindfuck for The Beatles-fans? TV-reklame Look-alikene til John, George og Ringo var imponerende like. Eneste jeg liksom reagerte på er hvor "lyse" øya til "John" er. Lenke til kommentar
Rebens Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det veldig dumt av meg å kjøpe pakka med gamle instrumenter og Beatles Rockband? HAr ingen instrumenter, ikke nok penger til å kjøpe den med "ekte" beatlesinstrumenter, men en enorm trang til å skaffe meg spillet så fort som mulig. Så er de gamle instrumentene noe dårligere i kvalitet/spillbarhet, eller er det kun designet osv som er forskjellen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Det som er problemet i mine øyne er at de intrumentene i The Beatles: Value Edition som er de gamle RB1-intrumentene er at de ikke trådløse. Jeg liker trådløse. I tilegg synes jeg gitaren som er med RB1 er altfor lett bygd opp. Beatles-intrumentene er mye mer robuste av seg. Jeg kjøper settet hovedsakelig på grunn av designet, noe fordi jeg er en Beatles-fan. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det ingen av instrumentene til RB1 som er trådløse? Det har seg nemlig slik at jeg nettopp sendte ivei sambo for å kjøpe instrumentpakken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Nope. Alle er kablet. Mikrofonen, trommene og gitaren. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tror dere de kommer til å slippe alle albumene til The Beatles som DLC? De har annonsert tre album så langt, Abbey Road, Rubber Soul og Sgt. Pepper. 8 dager og 1 time igjen nå... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Harmonix har jo sagt at det kommer nok mere, men ikke alle albumene. At ting med medlemmene solo(Imagine av Lennon, Paul med Wings o.s.v.) har dem avbekrefta i en liten grad, men ikke sagt at det er endelig besluttning. Hadde vært bra med John i en himmelsekvens med Imagine. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nope. Alle er kablet. Mikrofonen, trommene og gitaren. Hehe, fant ut det. Jeg ble positivt overrasket av mikrofonen, fin kvalitet. Trommene ga meg valuta for pengene, der ble jeg hvertfall overrasket, trodde alt var laget av plastikk. Gitaren blir brukt som bass, når det kommer venner på besøk. Den var veldig ulik GH3-gitaren som jeg er vandt med. Jeg må forøvrig bytte den, den vil ikke registrere bevegelsen <opp>, hverken strummen eller noen knapper. Litt irriterendes, men jeg håper Gamestop bytter den uten noen problemer. Edit: Søkte på google, det ser ut til å være et vanlig problem. --- Til noe helt annet, jeg har aldri vært noen spesiell fan av The Beatles, men i det siste har jeg hørt litt på dem. Dette skjedde hovedsaklig etter jeg hørte <Band on the run> av Paul McCartney, som er en fantastisk låt. Så dette er noe jeg må sjekke ut nøye, kanskje ved hjelp av The Beatles: Rock band. Endret 1. september 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 I tilegg er Beatles et veldig viktig band i musikkhistorien. Metallica eller Van Halen har ikke gjort noe i nærheten for dagens musikk enn hva The Beatles har gjort. Du kjenner igjen The Beatles sitt lydbilde i flere forskjellige artister som f. eks Belle & Sebastian, David Bowie, Nick Cave, Coldplay, Pearl Jam, Foo Fighters, Franz Ferdinand, Guns`N`Roses(i en liten grad), Kaiser Chiefs, Linkin Park, Nirvana, Dave Matthews Band, Bruce Springsteen, Tenacious D, Yeah Yeah Yeahs, Dream Theater, Joe Cocker, Neil Young, The Killers og spesielt Oasis som du ikke kan se en konsert med uten at dem hyller The Beatles. I tilegg hyllet av Jimi Hendrix, Peter Sellers og Keith Moon. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For spesielt interesserte, så har Oasis forresten "kopiert" flere av låtene til The Beatles. De har brukt samme akkorder/grep, men i en annen dur. I min mening er The Beatles det bandet i verden som har hatt den største innflytelsen på musikk, ever! Inget band eller artist har gjort så mye for musikken som The Beatles. Nå er jeg blod-fan, men dette er det mange som mener. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Kotaku: Låt 45 vil bli en overraskelse The world knows of 44 songs that are featured on the The Beatles: Rock Band disc. The world does not know of the 45th. What could it be? It's a "surprise," non-spoiling MTV PR tells me. The Beatles Rock Band will be released next week, which puts us in that pre-release timeframe during which secrets lurking in a game lurk no more. Now's about when we would find out that Raiden is actually the main character of The Beatles game. Or that the game is only six hours long and full of driving missions. http://kotaku.com/5350440/45th-beatles-roc...o-be-a-surprise Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Kotaku: "The End" låt 45? If this checks out (it's unconfirmed for now, but seems likely, as the Abbey Road DLC won't be out until October), was it really worth all the fuss? I mean, nice song and all, and poignant considering the circumstances, but the secrecy around it probably had people thinking it was something a little more...well, worthy of all the secrecy. We contacted Harmonix for confirmation, and were told...that Harmonix wouldn't comment. http://kotaku.com/5350606/and-the-last-sec...ne=true&s=x Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Synes Hey Jude hadde passet bedre som den førtifemte sangen, men det er nå min mening. Føler det er mange sanger som mangler på den lista, så er veldig glad for at de slipper DLC Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Jo, men The End funker bedre. Spesielt siden det er en låt på Abby Road og heter faktisk "The End". En ting som jeg synes er veldig bra med låta er tromminga til Ringo, faktisk den låta til The Beatles som fremhever mest hvor god Ringo faktisk var på trommer. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis den førtifemte sangen skal være en slags avslutning på The Beatles, så føler jeg at Let It Be er den perfekte sangen til akkurat dette. Overraskende at den ikke er med på listen, til tross for at det er tre låter fra albumet med. Let It Be er sangen jeg føler Beatles tar farvel med bandet og fansen på. Det hadde vært en fin avslutning på spillet. Ellers kunne det vært en morsom avslutning med Real Love som bonusspor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå