Gå til innhold

The Beatles: Rock Band - Diskusjonstråd og vennetråd

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ta noen uker før vi får vite noe mer, hvertfall her til lands. Ble nevnt på forrige side om et sted som selger det, men det er da en utenlandsk side. Flere norske nettbutikker venter på svar fra levrandørerne sine, av dem PK:

"Per i dag har vi kun info om spillene, men det skal også – etter sigende – slippes pakker med originalkopier av bandets instrumenter: gitarene til John og George, bassen til Macca og trommene til Ringo. Det skal dessuten åpnes for muligheten til koble tre mikrofoner sammen, slik at det kan bli sving på koringa. Mer info om dette følger."

Lenke til kommentar

Min lille forhåndsomtale av The Beatles: Rockband(Beta-testing på Øyafestivalen)

Basert på å ha spilt ca. 10 låter uten mikrofon et annet bandmedlem med mirkofon.

Det var rett og slett et veldig herlig å spille spillet, dette er klart et lettere spill og roligere enn andre GH og Rockband-spill ute. Og det passer, på grunn av bandet det er sentrert rundt. Et veldig avslappet musikkspill er velkommen for min del.

Grafikken var som vi har sett, et hakk bedre enn hva vi er vandt med. Hvertfall stilen og karakterne er dette, og det BETRAKTELIG iforhold til andre spill i Rockband-serien til nå. Menyene kunne vært stjelt ifra Singstar, men ærlig talt det bryr jeg meg ikke om.

Spilte låtene Octopus Garden, Get Back, I Am The Walrus og Here Comes The Sun på gitar og bass. Hoffnern(bassen til Paul) var i starten vanskelig å spille, men når jeg kom meg videre med gitaren så kan jeg nesten si at det er den beste gitaren til et Rockband eller Guitar Hero spill noensinne. Trommene var veldig like Rockband 1-trommene, for min del litt bedre enn dem men ikke betydelig nok vil jeg sil. Var digg med et par låter på trommer også.

Lenke til kommentar

gameinformerbeatles0813.jpg

Rykte: Hele setlisten bekrefta av Gameinformer

The contents of the 45-song setlist for The Beatles: Rock Band have been pieced together from various sources (trailers, articles, interviews) over the past several months, but it now appears that the lineup is finalized (and the early, unofficial ones were spot-on). The latest issue of Game Informer contains a cover feature on the game, in which the mag lays out the full, official song listing, this according to a Joystiq tipster.

We haven't seen the issue itself in the flesh paper stock, but the listing jibes with with the otherwise unconfirmed, piecemeal ones we've already seen online. We've placed the full list after the break for your perusal (and comments, since we're sure it's not going to please every Beatles fan). Be sure to check out the September 2009 issue of Game Informer (they've got two swell variant covers!) for more new info on the game.

Albumnavn i kursiv..

Please Please Me (1963)

I Saw Her Standing There

Boys

Do You Want To Know A Secret

Twist and Shout

With the Beatles (1963)

I Wanna Be Your Man

A Hard Day's Night (1964)

A Hard Day's Night

Can't Buy Me Love

Beatles For Sale (1964)

Eight Days a Week

Help! (1965)

Ticket To Ride

Rubber Soul (1965)

Drive My Car

I'm Looking Through You

If I Needed Someone

Revolver (1966)

Taxman

Yellow Submarine

And Your Bird Can Sing

Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)

Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band/With a Little Help From My Friends

Lucy In The Sky With Diamonds

Getting Better

Good Morning Good Morning

Magical Mystery Tour (1967)

I Am The Walrus

Hello Goodbye

The Beatles (White Album) (1968)

Dear Prudence

Back In the U.S.S.R.

While My Guitar Gently Weeps

Birthday

Helter Skelter

Yellow Submarine (1969)

Hey Bulldog

Abbey Road (1969)

Come Together

Something

Octopus's Garden

I Want You (She's So Heavy)

Here Comes the Sun

Let It Be (1970)

Dig a Pony

I Me Mine

I Got a Feeling

Get Back

Love (2006)

Within You Without You/ Tomorrow Never Knows

Singles

I Want To Hold Your Hand

I Feel Fine

Day Tripper

Paperback Writer

Revolution

Don't Let Me Down

Lenke til kommentar

Ikke hele, men de resterende låtene skal komme som DLC. Det er bekrefta.

menucrd.jpg

Hands-on with The Beatles: Rock Band story mode

Oppsummering:

The improved story mode and rewards system really makes The Beatles: Rock Band a treat for fans. It's true the core gameplay hasn't been revolutionized, but the new story mode, addition of three-part harmonies, and far more rewarding achievements make The Beatles a worthwhile upgrade to the franchise. It's clear that although The Beatles: Rock Band focuses on simply one band, these features evolve the Rock Band experience even beyond Rock Band 2. September 9th can't come soon enough.

http://www.joystiq.com/2009/08/14/hands-on...and-story-mode/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Vær oppmerksom, ikke bestill "The Beatles: Rockband Special Value Edition"

(Hvis du vil ha Beatles-intrumentene evt. ikke de utdatert intrumentene til RB1)

Til opplysningen så har blant annet CDON lagt ut denne utgaven for salg, eller kommer til. Dette er bare Rockband 1-intrumentene med spillet solgt billig.

http://cdon.no/spill/the_beatles%3a_rockba...edition-7044915

Lenke til kommentar

Trailer som også avslører de (nest)siste låtene, bare 1 låt igjen

Sanger i trailern: "A Hard Day's Night", "Drive My Car", "Lucy in the Sky With Diamonds", "Dear Prudence", While My Guitar Gently Weeps", "Helter Skelter", "Come Together", "Don't Let Me Down".

Mine forslag til hva som kan være siste låta som ikke er avslørt enda

Hey Jude

Strawberry Fields Forever

Penny Lane

Norwegian Wood

A Day in the Life

The End

Ny uoppdaget låt(tviler)

Og til slutt en liten preview av noen "amatører"(ånei, en trådløs gitar trenger batterier..)

Lenke til kommentar

Gamezone prøver også å "lure" noen, og tilgir samme pakke som nevnt litt ovenfor et navn som intetaende lett kan tro innholder Bealtes-intrumentene.

Rock Band: The Beatles Bundle

http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39088

De selger også Rickenbackern til John Lennon)(real dealyo):

http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39091

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Harmonix bekrefter dato for noe DLC

beatles0812.jpg

Harmonix has revealed approximate release dates, pricing, and track listings for the first three downloadable albums to hit The Beatles: Rock Band's Music Store. Abbey Road will arrive first on October 20 at a price of $16.98 (1360 ), with individual tracks for $1.99 (160). Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band will follow in November, and Rubber Soul will arrive in December. Full track listings are after the break, in case you aren't intimately familiar with Beatles albums.

If you purchase the full Abbey Road album, you'll have the option to play the B-side medley (from "You Never Give Me Your Money" through "The End") as one continuous track. Along with this news, Harmonix confirmed that the "All You Need is Love" DLC track (160) will be available as a timed-exclusive for Xbox 360 on the game's September 9 launch date.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...