Gå til innhold

The Beatles: Rock Band - Diskusjonstråd og vennetråd

Filmvenn

Anbefalte innlegg

bigbeardmccartney.jpg

Jeg er så inderlig glad for at band som dette får et Rockband(og ikke et Guitar Hero). Hva vi har sett av spillet nå overgår mye innenfor tidligere RB og GH-spill. Bare 3 vokaler samtidig er elsk, spesielt på den måten de gjør det på istede for måten som Guitar Hero 5 skal gjøre det.

Beatles er i tilegg et mer roligere band, alikevel en av de virkelig store rockbandene gjennom tidene. Med låter "Here Comes the Sun" og "I Want to Hold Your Hand" blir dette garantert et spill som er must for de som liker spesielt rolige sanger på vokal.

Foreløpig bekrefta sanger:

* "Back in the U.S.S.R."

* "Day Tripper"

* "Get Back"

* "Here Comes the Sun"

* "I Am the Walrus"

* "I Feel Fine"

* "I Saw Her Standing There"

* "I Want to Hold Your Hand"

* "Octopus's Garden"

* "Taxman"

* "Twist and Shout"

* "Paperback Writer"

* "Can't Buy Me Love"

* "Eight Days a Week"

* "Yellow Submarine"

* "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band"

* "Within You Without You"

* "Revolution"

* "Birthday"

De nye intrumentene:

800pxbeatlesinstruments.jpg

Noen flere som skal ha det?

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal uten tvil ha dette, elsker The Beatles. Har sykt lyst på de medfølgende instrumentene også, men har huset fullt av GH-utstyr allerede så vi får se. Mulig jeg prøver å få solgt GH-utstyret så jeg kan anskaffe meg disse i stedet med god samvittighet :)

Sanger jeg håper blir med:

Here, There and Everywhere

Real Love

The Continuing Story of Bungalow Bill

Rocky Raccoon

With a little help from my friends

Lenke til kommentar

Sun King Melody hadde vært kos. Beatles har fryktelig mye fin progrock som ikke er på alle best of-platene dems. Jeg har fortsatt instrumentene fra det første Rock Band-spillet (skipa fra statene, no less), så dette er kanskje et bra tidspunkt å friske opp instrumentparken. De gamle trommene har snart ikke plass til mer gaffateip, tror jeg. :]

Tenker å kjøpe full pakke her i Norge, selge spillet igjen og importere det fra statene, for det vil vel være kompatibelt med tidligere DLC?

Lenke til kommentar

The Beatles: Rock Band har ikke støtte for tidligere DLC for Rockband serien siden det går under som et helt annet spill i serien. Alikevel får visstnok Lego Rock Band støtte for det. Har ærlig talt ikke noe imot å utelukke RB-DLC på The Beatles, synes ikke det passer helt selv om jeg hadde ønsket det og.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ny trailer, med nye låter

* "Twist and Shout"

* "Paperback Writer"

* "Can't Buy Me Love"

* "Eight Days a Week"

* "Yellow Submarine"

* "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band"

* "Within You Without You"

* "Revolution"

En del koslige låter bekrefta i denne batchen. Forventa at "Can`t Buy Me Love", "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" og "Yellow Submarine" skulle være med. Herlig at "Revolution" er med, digger vokalen til John på dette sporet.

Lenke til kommentar

Destructoid.com har noen varme ord om vokal-trainern til The Beatles: Rockband:

Later on, I sung “Paperback Writer” myself in Quickplay, switching between the lead and the brown harmony line, which I had just learned a half hour earlier! My 100% score was proof positive: the Vocal Trainer in The Beatles: Rock Band does a fantastic job of teaching you vocal parts, and I expect that gamers will be coming back to it again and again to improve their scores.

Les mer her:

http://www.destructoid.com/preview-the-bea...r--140744.phtml

Lenke til kommentar

Som den Beatles fanboien jeg er blir nok dette det første og det siste Rack band spillet jeg kjøper. Det var det jeg tenkte første gang jeg ørte om det og jeg er fremdeles bestemt på at jeg skal ha det. Om jeg er evneveik på plastguitarene får ikke hjelpe, Beatles er for mye moro.

Lenke til kommentar

Ikke diss Rockband, det heter ikke Rack Band :p

Beatles er et veldig variert band egentlig må jeg si innenfor rocken, de har liksom en utrolig bra blanding av låter. Noen rolige, noen midt i mellom, noen litt av hvert og andre litt tøffere. Tror at Beatles vil ha en god variasjon av lette låter og de litt mer vanskelige, men trolig ingen som er så umulige. Jeg tror Harmonix satser mer på at man ikke trenger uberskills for å runde en gitar/bass-career, man må ha litt skills men liksom ikke ha alt helt i fingra.

I tilegg er jeg så evig takknemlig for at Harmonix er de som lager spillet. GH: Metallica og GH: Aerosmith er mildt sagt bare blåkopier av hovedspillene i Guitar Hero-serien, med klipp å lim. I The Beatles: Rockband har du ny grafikk, samme gameplay(med en liten betydelig gameplay-endring, som vokal-delen som rett og slett virker mer perfekt enn noensinne i et musikkspill) og et band som har bidratt mye for å forme dagens musikk. Metallica og Aerosmith har gjort litt, men ikke iforhold til Beatles.

Kan ikke vente på å plukke opp micen for å spille Here Comes The Sun, I Am The Walrus og Revolution. Også for å ikke nevne de låtene jeg er keen på å spille på gitar, trommer og bassen.

Lenke til kommentar

I Am the Walrus og Revolution er vel de jeg ser for meg jeg blir mest ekstatisk over å spille. Kanskje Octopussys Garden også. Og kanskje Back in the U.S.S.R, Day Tripper, Here Comes the Sun, I Saw Her Standing There, Eight Days a Week og Yellow Submarine også ^^

Men skulle ønske The Fool on the Hill var mer.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo 20 mulige plasser for The Fool on the Hill. Å siden det er bare I Am The Walrus som er bekrefta til nå fra det albumet er sjansene store for det. Pluss i tilegg at All You Need Is Love, som blir et ekstraspor du kan laste ned til spillet.

I tilegg skal det også komme et fåtalls Beatles-album som du kan laste ned restene av, evt. hele hvis det er andre utgaver elns...

EDIT:

En ting som jeg føler også blir bra er alle drømmesekvensene som kan komme. Det sies at hver gang du er i en tid der Beatles hadde pause for å spille inn musikk/evt. hadde pause(bortsett fra det endelige "bruddet") så kommer det en drømmesekvens eller noe lignende nesten hver gang.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Æsj, bare gitaren til John(Rickenbacker`n) og George sin Gretsch-gitar er de eneste som vil bli solgt seperat. Jeg sikla virkelig etter Höfner-bassen til Paul McCartney(som i tilegg gjør det lettere å spille både for høyrehendt og venstrehendt hvertfall IRL).

Men hvis jeg finner mulighet for det så bytter jeg nok ut alle intrumentene mine med Beatles-pakka. Synes RB1-trommsettet er litt for utdatert sammen med GH3 og Aerosmith-gitarene. RB1-gitaren kan være en fin reserve siden GH5 og sikkert RB3 har jo støtte for flere spillere med samme intrument.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet hva for "feel" strum bar-en vil ha på de nye instrumentene? Synes at Rock Band sine instrumenter er overlegne de fra Guitar Hero, men skulle gjerne hatt en strum bar med litt mer "klikk" enn hva i alle fall Rock Band (1) gitaren har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...