Gå til innhold

Anmeldelse: Sacred 2: Fallen Angel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ligner på Diablo, Titan Quest, og Dungeon Siege. Ikke så mye på Baldur's Gate med mindre du tenker på Dark Alliance-varianten.

 

Det er nok de jeg tenker på, spilte de hvertfall på gamle xboxen og så vidt jeg kan se var BG:DA 1 & 2 de eneste BG-spillene som kom seg dit. Høres bra ut, blir nok kjøp dette da :)

Lenke til kommentar

Gametrailers sin anmeldelse tar jeg ikke så seriøst.

Sjekk heller denne fra Angryjoeshow. http://angryjoeshow.com/?p=3133

 

Teamxbox gir også en langt bedre, og rettferdig anmeldelse av spillet.

http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1710/...allen-Angel/p1/

 

Bare det at gametrailers sier det er en sloppy port vitner om at de umulig kan ha spilt PC versjonen av spillet. Konsollversjonen er teknisk sett langt bedre.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe dette spillet. Mange elementer ved spillet som frister og andre ikke.

Har vel lest en 4-5 anmeldelser av spillet og klarer ikke å bestemme meg :p

Vel om du er ute etter et spill med en dyp historie så er det kanskje ikke noe for deg. Men, om du derimot liker uendelig mange timer med slakting, utforsking, artig gameplay, Co-op online og offline så er det kanskje noe for deg. Oppgradering av våpen, armour etc.

 

Jeg syns anmeldelsen fra Angryjoeshow treffer spikeren på hue. Klart spillet har sine feil, men det er gøy å spille and "that's what matters" spør du meg.

 

En anne praktisk ting er at items etc, du ikke bruker det kan du legge i en kiste som alle karaktererne dine har tilgang til. Mener også at siste patchen ga støtte til trading i local coop.

 

Du finner også en del info på: http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Fallen_Angel

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

har spilt ca 200t og er fornøyd.spilte også co-op på live og synest det fungerte bra.spillet er stort,noe man ser på kartet men når man begynner å spille føles det enda større.men jeg kommer ikke lenger på hoved questet,(har gjort 505 side quest + ca10 quester som jeg har feilet).De som spilte Oblivion med engang det kom ut husker sikker questet Harluns watch(sikkert stavet feil) hvis man gikk inni en grotte før man fikk questet fikk man ikke fullført dette senere pga noen lik som lå der forsvant når du gikk ut igjen.Så også i Sacred,var i The Forgotten City og entret en grotte hvor jeg trykket på en pillar men ingenting skjedde.Senere i hovedquestet skulle jeg inn i denne grotta og trykke på søyla men da gikk ikke dette(use kom ikke opp).Så etter 80% fullført mainquest er jeg stucked og forbanna.Er enig med anmelder på karakteren 7/10.Vil bare nevne til slutt at å gå fra bronze til silver vanskelighetsgrad blir som fra easy til hard,synest nå jeg ihvertfall.uten at det var ment som kritikk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har rundet spillet på bronse-silver-gull-platinum og noib.er på level 157 med min dryad,vet ikke om jeg gidder å prøve å nå 200 da jeg begynner å bli lei.mulig det blir litt senere da jeg fant ut jeg manglet kun 2 achievements,trade with another user(på live) og å fullføre mainquestet ved å kun avdekke 20% av kartet.irreterende den siste da jeg hadde avdekket 21% med ene characteren min før jeg visste om dette ach.mentet. ellers hadde dette vært i boks.er det noen som spiller på sacred 2 her på forumet,virker litt dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...