b-real Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Arctic sin kommentar fortjener en plass her[/url] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hva, microtiss? var det morsomt, da? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hva, microtiss? var det morsomt, da? Intern humor kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 et gullkorn bør vel være morsomt for alle, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dæven som du klager på alle gullkorna psilocybe! :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hehe, er vel en kjent fakt at kaldt vann forårsaker microtiss, ja.. Her jeg bor pleier vi guttå og si at det er f.eks sååå (<------>) kaldt (vise med fingrene ja) kaldt idag.. (Vi viser sånn ca lengde kulda forårsaker ) Bra kommentar, men kanskje ikke helt ett gullkorn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Dæven som du klager på alle gullkorna psilocybe! :-? kanskje jeg har kommet forbi det stadiet hvor promp og tiss er morsomt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Dæven som du klager på alle gullkorna psilocybe! :-? kanskje jeg har kommet forbi det stadiet hvor promp og tiss er morsomt? Kanskje han ikke hadde klaget hvis de hadde blitt postet i rett kategori? Altså søppel, elns. Jeg har fremdeles til gode å lese et skikkelig gullkorn som vanlige brukere har postet her. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dæven som du klager på alle gullkorna psilocybe! :-? kanskje jeg har kommet forbi det stadiet hvor promp og tiss er morsomt? å dæven, bra jeg ikke er den eneste.. begynnte å bli skummelt her nå Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hehe, er vel en kjent fakt at kaldt vann forårsaker microtiss, ja.. Her jeg bor pleier vi guttå og si at det er f.eks sååå (<------>) kaldt (vise med fingrene ja) kaldt idag.. (Vi viser sånn ca lengde kulda forårsaker ) Bra kommentar, men kanskje ikke helt ett gullkorn badetiss? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Dæven som du klager på alle gullkorna psilocybe! :-? kanskje jeg har kommet forbi det stadiet hvor promp og tiss er morsomt? Ja, det er du forhåpentligvis... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Arctic sin kommentar fortjener en plass her[/url] Nåja, kunne jo hype det opp noe sinnsvakt.. men er helt enig med flertallet her. Ikke gullkorn morsomt, bare vanlig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå