Mean69 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei, noen her som har telefonnr dit? Det som står på gamestop.no fungerer ikke..... Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...estop+sarpsborg ? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ser ikke helt hva denne tråden gjør i Microsoft forumet. Rapportert. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Ser ikke helt hva denne tråden gjør i Microsoft forumet. Rapportert. Å Herregud........tenkte at her var alle de normale oppgående folka jeg men.....men tok visst feil. Rapporter i vei! Du blir nok statsminister en dag skal du se! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Denne her er helt klart feil postet. Men slikt skjer jo i ny og ned Ikke noe å bli "forbanna" for Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ser ikke helt hva denne tråden gjør i Microsoft forumet. Rapportert her og. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Wohoooo! Særsborg!! edit: I fare for å føle mod-rage: Prøv det som står i posten over, 69 02 38 92 Det er nemlig dette som står oppført i storbyens nettside (for det var den gamespot butikken der du var ute etter, sant=) Endret 18. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Ser ikke helt hva denne tråden gjør i Microsoft forumet. Rapportert. Å Herregud........tenkte at her var alle de normale oppgående folka jeg men.....men tok visst feil. Rapporter i vei! Du blir nok statsminister en dag skal du se! Rapportering er ikke bare for å anmelde innlegg og tråder som bryter reglene, men også for innlegg og tråder som det er gjort en feil ved. Slik kan vi si ifra til moderatorene om at tråden skal flyttes. Hadde jeg vært moderator hadde jeg lagt igjen en liten beskjed om at jeg flyttet tråden, og deretter gjennomført det. Jeg hadde ikke gitt deg en advarsel eller blitt sur, jeg ville bare flyttet tråden. Så jeg rapporterte ikke for å få deg i trøbbel, men for å få flyttet tråden. Ser veldig liten grunn til å bli sur på grunn av det Wohoooo! Særsborg!! Det her er mer den typen innlegg som rapporteres pga. regelbrudd ^_^ Endret 18. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 En hel del unødvendige innlegg, feilplassering av tråd og svar på spørsmål stilt i førstepost gjør tråden overflødig. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg