Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei : )

Jeg har bestilt meg en telfon over nettet som jeg får i løpet av neste uke :)

den har internett og det kommer jeg sikkert til å brukeen del og derfor har jeg lyst på abonnement med fri bruk (helst)..

har kontantkort fra telenor nå : )

Har ikke lyst til å bruke mer enn 200 i måneden og helst mindre ..

Hilsen Guro : )

også var det en ting til !!

"1MB tilsvarer ca. 20 WAP-sider"

hva vil det si .. ?

er f.eks mobilen.no en wap side så jeg kan surfe så mye jeg vil på mobilen.no

eller er det sånn at mobilen.no er en side og hvis jeg klikker på forum er en side til ?

Endret av jentee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NetCom FlexiTalk?

• Månedspris: 0,-
  • Minuttpris: 0,45,-
  • SMS: 0,45,-
  • MMS: 1,99,-
  • Startpris: 0,89,-
  • Data (makspris per dag): 9,-

Når jeg skal kjøpe meg en iPhone senere i sommer er det nok det abonnementet jeg vil ha sammen med den, med mindre noen andre leverandører kommer med noe enklere. Betaler for de dagene jeg faktisk bruker data og ikke for alle dagene i måneden, selv om jeg ikke skulle bruke det noen av dagene.

Lenke til kommentar

Jeg hørte om denne her fra en venn: Tele 2 Sheriff

125 kroner GRATIS per måned + ingen månedsavgift!

http://www.tele2.no/mobil/sheriff.html

Vurderer selv sterkt å bytte iogmed at jeg ikke egentlig bruker mobilen så veldig mye

Forbruk opptil 125 kroner * 0,-

Månedsavgift 0,-

Minuttpris 0,79

SMS 0,39

MMS 1,89

Startavgift 0,59

Etablering 0,-

Nytt nummer 199,-

EDIT:

Oops, så ikke at du hadde løst til å sørfe nettet på mobben :p da er det sikkert ikke så lurt allikavel, ikke veit jeg hehe.

Endret av Virchow
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
NetCom FlexiTalk?

• Månedspris: 0,-
  • Minuttpris: 0,45,-
  • SMS: 0,45,-
  • MMS: 1,99,-
  • Startpris: 0,89,-
  • Data (makspris per dag): 9,-

Når jeg skal kjøpe meg en iPhone senere i sommer er det nok det abonnementet jeg vil ha sammen med den, med mindre noen andre leverandører kommer med noe enklere. Betaler for de dagene jeg faktisk bruker data og ikke for alle dagene i måneden, selv om jeg ikke skulle bruke det noen av dagene.

Dette abonomanget får du ikke med 0,- i månedsavgift ved kjøp av telefon (12mnd binding), og siden iPhone kun selges med 12mnd bindingstid i norge har du tre valg. FlexiTalk 199 (med 199,- i månedsavgift), FlexiTalk 149 (149,- pr. mnd.) og Flexitalk 99 (99,- pr. mnd). Det er ingen forskjell i bruksprisene på de tre valgene, men jo høyere månedsavgift du betaler, jo mindre betaler du i butikk for telefonen.

Men nok om det. Vanlige teleabonomanger med fri internet-bruk er det lite av, men de fleste har en lav makspris på datatrafikk, slik som FlexiTalk som har 9,- maxkspris pr. dag. Bruker du internett hver dag vil du da lande på 270,- i måneden, noe som egentlig ikke er så mye, med tanke på at et mobilt bredbånd abnonomang med fri bruk fra Telenor koster 349,- i måneden nå.

Det du eventuelt kan gjøre, er å legge til en tillegstjeneste på et billig abonoment (som Djuce Zero); Mobilt bredbånd kveld og helg. Da betaler du 149,- i måneden for å ha gratis internett etter klokken 17 om ettermiddagen og i helgene.

Men i følge Telepriser.no, så er faktisk FlexiTalk det beste valget. Spørs jo såklart hvor mye man bruker det, men kan anbefale å leke litt med den kalkulatoren der, for å finne riktig abonoment.

Håper jeg ikke ble for rotete.

Lenke til kommentar
Dette abonomanget får du ikke med 0,- i månedsavgift ved kjøp av telefon (12mnd binding), og siden iPhone kun selges med 12mnd bindingstid i norge har du tre valg. FlexiTalk 199 (med 199,- i månedsavgift), FlexiTalk 149 (149,- pr. mnd.) og Flexitalk 99 (99,- pr. mnd). Det er ingen forskjell i bruksprisene på de tre valgene, men jo høyere månedsavgift du betaler, jo mindre betaler du i butikk for telefonen.

Jeg vet ikke om du svarte til meg eller trådstarter, men jeg kan vel si at jeg vet det koster 99/149/199 i mnd når man kjøper en telefon med det abonnementet, men jeg vil nok sannsynligvis kjøpe en iPhone med et annet abonnement som jeg kan bryte før jeg hopper på FlexiTalk. Får se an prisene på 3GS først. Og om du sa det til trådstarter så har det jo ikke noe å si da trådstarter allerede har en telefon.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du svarte til meg eller trådstarter, men jeg kan vel si at jeg vet det koster 99/149/199 i mnd når man kjøper en telefon med det abonnementet, men jeg vil nok sannsynligvis kjøpe en iPhone med et annet abonnement som jeg kan bryte før jeg hopper på FlexiTalk. Får se an prisene på 3GS først. Og om du sa det til trådstarter så har det jo ikke noe å si da trådstarter allerede har en telefon.

Jeg forsøkte å dele svaret opp i to, øverste avsnitt var svar på det du skrev, og det nederste avsnittet var svar på trådstarters spørsmål. Det var sent, og jeg ser nå at det ble litt rotete =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...