NN1000 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sikkert en million andre tråder om dette, men la gå. La merke til i dag at strømforsyningen til xboxen min bråkte mye mer enn jeg normalt kan huske på at den har gjort tidligere. Trodde først det var selve xboxen.. Når jeg tilter på strømforsyningen så høres det ut som jeg svinger sverd med Luke Skywalker. Er en sånn ekkel strøm-lyd. Høres ikke bra ut. Noen som har opplevd dette før? Vil den roe seg ned litt etter nedkjøling? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Skal bare være at det er litt varmt ja. Men det kan hende at det er kommet litt mye støv inn i den. Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hørtes da fryktelig ekkelt ut ... kjøpt nytt før det smeller ! Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Neimen om jeg vet Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 her kan du kjøpe ny: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2317 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå