mcgroven Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lyst til å kose deg med litt avslappende strategi? Les mer Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kult! Hadde helt glemt dette spillet:P Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 synd at alle gamemodes er begrensa til 1 time maks =/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Som LinoraN hadde jeg glemt dette spillet. Hyggelige nyheter for meg det. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har gledet meg lenge til dette, ett av tre kjøp i år. Venter til gamestop legger det ut neste uke, torsdag sa de. Må jo støtte opp om de lokale spesialbutikkene. Selv om jeg ville fått ett ekstra skip og noe stasj hvis jeg hadde kjøpt det direkte fra ubishop. Par dager før også. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 har spillt denne demoen vanvittig mange timer nå. garantert dag-1 kjøp for min del Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg forhåndsbestilt dette deluxe versjonen av dette spillet. Jeg var med på betaen for en stund siden og gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Bra demo, ble til at jeg kjøpte spillet gjennom ubishop for ca 325.-kr. Bare å vente til tirsdag/onsdag og håpe på regnvær så man kan spille med god samvittighet. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå. Må vel si meg enig i det, men jeg må vel si det jeg har sett av spillene så langt er kompleks nok så savnet er vel ikke akkurat stort. Kunne jo vært iriterende hvis en skal rive et bygg for å bygge et større av samme type og folka blir misfornøyd i mellomtiden siden det tar så lang tid å bygge f.eks en kirke slik det var i 1701. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 synd at alle gamemodes er begrensa til 1 time maks =/ Er nok bare på demoen det da. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 blir nice med nytt anno ja. Spiller fremdeles på 1701 i perioder Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå. Hmm, mener bastant å huske at man alltid har klaska ut bygninger i Anno-universet? Var sånn i de to første, i alle fall, og jeg mener å huske det var sånn i det tredje også? Har fryktelig lyst på dette, husker jeg personlig sendte mail til Sunflower for å høre om de hadde tenkt til å gi ut Anno 1602 i Norge en gang i tida, men så fant jeg det på ferie i Tyskland. Tysk versjon, men for et så genialt spill klarte jeg å lide meg gjennom mye rart. Har dog verken maskin eller penger til dette nå, og det tror jeg lommeboka syns er helt greit. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå. Hmm, mener bastant å huske at man alltid har klaska ut bygninger i Anno-universet? Var sånn i de to første, i alle fall, og jeg mener å huske det var sånn i det tredje også? Sitter å spiller 1701 nå (løpte ned i sentrum og kjøpte det tidligere i dag )og der kan man hvertfall klaske ned bynginger over alt. har ikke spillt de andre i serien Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Flott demo. Som mange andre også har skrevet er dette et spill jeg har glemt litt, men flott at det kom opp i lyset igjen. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er det noen som har funnet ut hvordan man hindrer innbyggerne i å oppgradere husene sine? slik at ressursene kan brukes til nødvendige bygg istedenfor? Lenke til kommentar
neru_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Som flere her sier gleder jeg meg veldig til dette kommer, har alle de andre spillene i serien. Fant faktisk frem 1602 for en stund siden "brings back memories" Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Døds bra:D Har vært hekta på førsten, Anno 1602 i evigheter;) Dette var faktisk like bra. Garantert at jeg kjøper detta! Endret 30. juni 2009 av Jo-Remi Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har kjøpt meg spillet og var definitivt verdt pengene! Satt meg ned første gang jeg spilte det og endte opp med å spille 6 timer i strekk xD Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Er det noen som har funnet ut hvordan man hindrer innbyggerne i å oppgradere husene sine? slik at ressursene kan brukes til nødvendige bygg istedenfor? Du finner knappen på Marketplace byggningen og bazaar. Ascension Rights heter knappen. Har selv spilt 30t 36m så langt. Har kommet gjennom campaign på medium og holder på med én hard continuous game. Savner en multiplayer del. Endret 4. juli 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå