Anji Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Særdeles lyst til å prøve dette dersom det er noen med extra invites DotA der leavers blir punished høres jo knall ut! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fant løsningen. Måtte slå av brannmur slik at jeg kunne finne ut hva jeg måtte åpne for, da skal det fungere Lenke til kommentar
h_var Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det "last hit"/deny mekanikk i samme stil som dota? Det var noe av det jeg savnet mest i Demigod. Setter også meg selv opp på listen over folk som vil ha invite. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvis det er noen som har en invite ekstra så tar jeg hjertlig imot! Jeg ble mektig skuffet over Demigod som overhodet ikke kan sammenlignes med DotA, så jeg håper dette er noe som kan matche nevnte DotA som jeg jo selvfølgelig har spilt endel. Hvis noen har en ekstra key også, så kan jeg få med en kamerat som eier en VT server, slik at vi kan bruke den hvis vi kjører på med noen "gamer.no" kamper? Bumper denne litt jeg hvis det er noen som får en ekstra key. ^^ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm, sliter med at jeg ikke klarer å logge inn på HoN, fikk bluescreen i en kamp, og når jeg skulle logge inn ca 1 time seinere klarer jeg ikke logge inn, står å venter på log in i evighetern :/ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Alle som har blitt invitert har fått 3 invites til og gi bort, kan jeg få en? oophus det hadde vert fint med ventrilo server Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Alle som har blitt invitert har fått 3 invites til og gi bort. Nei? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Alle som har blitt invitert har fått 3 invites til og gi bort. Nei? Jo? Tror det funker sånn... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 disabled: Beta invites are currently disabled. Dette står på mine beta invites. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 disabled: Beta invites are currently disabled. Dette står på mine beta invites. Betyr det at jeg ikke kan bli invitert??? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ja.... er jo en grunn til at du enda ikke har fått invitasjon! Lenke til kommentar
Fersken_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Såg kult ut Gleda meg til å få prøvd det tar gjerne imot en invite visst noken har:) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Såg kult ut Gleda meg til å få prøvd det tar gjerne imot en invite visst noken har:) Velkommen til forumet de virker som om ingen invites blir sendt ut på en stund. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det "last hit"/deny mekanikk i samme stil som dota? Det var noe av det jeg savnet mest i Demigod. Setter også meg selv opp på listen over folk som vil ha invite. Vet ikke om jeg kan svare på det men ja.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det kommer opp "Denied" av og til i kamper, så tror ja, ja. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 NerdRage kan du sende invite? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 NerdRage heter du det ingame? I såfall eide du meg mang en gang nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg kan sikkert komme på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå