Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det som er så dumt, er at når man lager noobs only, kommer det alltid en eller to som er grisegode som spiller. hehe, det var mer en en eller to. Vi var to stk. på laget mitt som var n00bs, men resten var lvl 20 før vi var lvl 12 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Sånn var det da jeg spilte igår også. Jeg var lvl 14 mens en annen var 25. Det ble slakting. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Sånn var det da jeg spilte igår også. Jeg var lvl 14 mens en annen var 25. Det ble slakting. Tror enkelte spiller litt for mye. Iallefall de som eier oss så JÆVLIG... Hva skjedde med casual-gaming? Kan man ikke kose seg med onlinespille lenger? Skal man bare pwnes og føle seg som en n00b? Uff og uff Endret 30. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Og hvis man ikke er så god, og dør rundt 6-8 ganger i en match, så blir man skutt i fillebiter med kjeft Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dota communitiet er vel det værste som finnes, og det blir nok tatt med seg over Anbefaler å lese en guide for non dota players, finnes på beta forumet (evt en helt vanlig dota guide for beginners) der er det nok tips for å overleve i starten. Svarer selfølgelig også på evt spørsmål ingame. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Dota communitiet er vel det værste som finnes, og det blir nok tatt med seg over Anbefaler å lese en guide for non dota players, finnes på beta forumet (evt en helt vanlig dota guide for beginners) der er det nok tips for å overleve i starten. Svarer selfølgelig også på evt spørsmål ingame. for det første burde man ikke trenge en guide for å overleve for det andre burde de få inn et system der de straffer folk for kjeft. Vet ikke hvordan det skal gå til, men det hadde i allefall gjort det kjekt for oss andre Endret 30. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Og når folk begynner å kjefte på andre i "Noobs only" spill, da er det bare latterlig. Det er litt dumt at de forventer at vi kan alt og tar alle etter noen få spill. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Har vært heldig noen ganger og møtt folk som er MYE bedre, men som heller vil hjelpe/lære, og tar heller et tap mens de lærer deg opp i spillet fremfor å sitte å irritere seg og kjefte... håper det kommer flere av disse edit: i DotA, ikke HoW Endret 30. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg møtte på en fyr som hadde et private game med meg og lærte meg masse i rundt en time. Det var veldig flott. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg møtte på en fyr som hadde et private game med meg og lærte meg masse i rundt en time. Det var veldig flott. Slike liker vi Synd det ikke er mulighet for bot's. Brukte de som øving/character testing i DotA Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Error har en fin liste av dem som spiller, er på side 5 nederst hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Da har jeg fikset også. Skal prøve å få spillt litt i kveld. Takker til banandan! Og takk til backstabber! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva heter du in game? Stranden? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er 95% likt DotA Samme type heroes, skills, items, map og mob. Eneste forskjell er GUI og at de har fjerna mye av det negative til DotA f.eks. Leavers blir nå straffet! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det kommer til å komme flere nye heroes og items, i tillegg til mange andre ting Men, ja, det er mye som er likt DotA der! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) hmmm still no invite.... Alle skal ha 3 invites noen som gidder? Endret 30. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 JEg har allerede gitt bort mine dessverre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) NP Atsjonas, får jeg invite snart joiner jeg i kveld! Endret 30. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Minner om at det kan være lurt å være forsiktig med postinga her i forhold til nda. Oppfordrer alle til å joine channel "gamer" når dere er online, vi burde være nok til å kunne få til 5v5 om kveldene, lettere å ha oversikt når alle er i samme channel. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fått invite nå også instalert spille laget konto men det har søren meg gått 5 minutter med login og den har fortsatt ikke kommet seg inn. Noen som vet en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå