Puro Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 dæven xD Turneringer of sånt selv om det er beta ftw ^^ Oh yes, i verdenssammenheng så plukket nettopp x6 Honleague opp teamet WHP/We heart pigs til sponsor-avtale, og det er flere tournaments på gang i USA akkurat NUH. Flere og flere teams blir plukka til sponsor nå, dette tar av til og med så tidlig som dette i beta, rått! Honcast.com caster de fleste tourneys, anbefalt om man vil følge med på litt high-rated players. Ikke at rating er alt da. Lenke til kommentar
vanVidd Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Angående Heroes of Newerth så har jeg livestream oppe veldig ofte med streaming av HON http://www.livestream.com/vanvidd Ta en tur Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg får nesten informere om at alle Heroes of Newerth spillere nå har fått tre nye beta-keys. Jeg har gitt bort mine, men hvis du kjenner noen andre som spiller så er det en stor sjanse for at de har en eller to ekstra. Og hvis du får en betakey, er selvfølgelig www.hon-norge.net stedet å gå Endret 18. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Og hvis du får en betakey, er selvfølgelig www.hon-norge.net stedet å gå Selvreklamering, fyyyy. *englesmiley* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg har ett par Betakeys hvis noen vil ha. Sleng meg en pm!. Endret 22. februar 2010 av Keylar Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har ett par Betakeys hvis noen vil ha. Sleng meg en pm!. har 2 tror jeg, så slenger meg på denne.. http://www.livestream.com/mrdarkey hvis dere vil seg meg og kelyar "eie" litt Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hei hei, mulighet for å få en invite i gamer clanen? heter henrikrox spilt 12 kamper hittil, 6 tap 6 wins, liker pyromancer veldig godt prøvde å adde folk til vennelista men får bare opp error message, noen spesielle channels dere "henger" på Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Venneliste-bugen sliter alle med for tiden. En midlertidig løsning her: Clicky Du kan godt bli invitet til klanen, men jeg har vært borte i det siste. Kontakt enten meg, Backstabber, Kidnet eller Bamsemums in-game for en invite. Når du blir med kommer du automatisk inn på klan-kanalen, hvor det er veldig mye aktivitet. I tillegg kan du joine HoN-Norge kanalen. /join HoN-Norge er vel commanden. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ser det er en liten stund siden noen sist sa de hadde beta keys å gi bort, så vil ikke pm'e da de sikkert nå er blitt gitt (det ser iallefall ut som om kodene forsvinner fort, etter å ha prøvd å google meg til en i litt over en time). Hvis de ikke er det, eller noen andre har, kunne jeg da få en? Har nemmelig ganske lyst til å prøve dette her nå PM meg hvis noen har en jeg kunne få! Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jaja, da var Patch 3.0.2 her. Noen som synes Maliken virker i overkant sterk nå? Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jaja, da var Patch 3.0.2 her. Noen som synes Maliken virker i overkant sterk nå? "Maliken ruuuules!" Hadde ikke dritten låst seg hver gang jeg prøver å installere patchen så kunne jeg sett etter. Kommer heller ikke inn på siden deres. Står bare at betaen er i closed blablabla. Endret 25. mars 2010 av PantZman Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 jeg finner ingen games, og jeg kan ikke lage selv... bare Tutorial =/ Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Les det offisielle forumet. Og kjøp spillet nå hvis du vil ha det kule skjoldet (og SMACKDOWN!!!!!!!!!!!!). Dere har 4 dager før sjansen er borte permanent. Endret 28. mars 2010 av Proxymate Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Les det offisielle forumet. Og kjøp spillet nå hvis du vil ha det kule skjoldet (og SMACKDOWN!!!!!!!!!!!!). Dere har 4 dager før sjansen er borte permanent. Og smackdown? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg har keys dersom folk trenger Edit: Men nå er det vel åpen beta hvert øyeblikk vel Endret 28. mars 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Krok meg opp med en key, kis =) Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Open beta på onsdag, ingen som trenger keys lenger da. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Les det offisielle forumet. Og kjøp spillet nå hvis du vil ha det kule skjoldet (og SMACKDOWN!!!!!!!!!!!!). Dere har 4 dager før sjansen er borte permanent. Og smackdown? Som sagt. kjøp spillet. Du får en liten funksjon bundet til N tasten din. Du hiver en debuff på motstanderen, hvis du dreper han før det har gått 30 sekunder får du SMACKDOWN, hvis du dør innen 30 sekunder får du HUMILIATION. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå