Lakus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har litt lyst til å lage meg en support-character jeg. Føler ikke for å løpe inn i midten og bli økset i to med en gang liksom. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Brukte Moon Queen som jeg var storfornøyd med, Agi Hero. Prøvde mange forskjellige men det var hun jeg merket at jeg var best i, du kan jo prøve henne Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Arachna er lett og spille. Voodoo Jester er også lett med både stun og heal Annbefaler ikke og ta str hero før du kan spille godt nok til og kunne tanke. Torturer er også et godt valg, men kansje litt vanskelig. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fant ut at jeg sugde ganske greit som tank ja Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Maliken var vel en av de første jeg prøvde, skal si jeg ble ræveid! Så prøvde jeg heller litt forskjellige Agi heroes, og fikk fort Moon Queen som favoritt Endret 29. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Lakus jeg kan sikkert ta meg tid til å lære deg i morgen, får med en god del norske så alle prøver å være hjelpsome å ikke utnytte at du er ny i spillet. Edit: Ser folk snakker om favoritt helter ja. Mine er begge agi heroes, Valkyrie og Sand Wraith. Valkyrie spiller jeg som dps og Sand Wraith som tank. Sand Wraith er faktisk den beste tanken hvis man spiller han riktig. Endret 29. november 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det hadde vært kos. Ble skameid i min første kamp i dag. Valgt meg bare en random helt og løp rundt bare for å se hvordan ting var. Tror det var Witch Slayer jeg var. Barsk type, men jeg aner ikke hva han gjorde Skal prøve å se litt rundt om spillet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sjekk her: http://www.hon-norge.net/forum/ Er det norske forumet for spillet. Vi lanserer en nettside osv snart også. Men Witch slayer er egentlig ganske bra. Første skillen er en stun også har den en mana drain og en minimize. Ulten er da et heidundarenes skudd, den kan du ta ned ganske mange med for å si det sånn. Men sier hadde du da ^^. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spilte som Chronos eller hva han heter akkurat, faktisk første gangen jeg føler at jeg hjalp til. Ble fort gøy da. Close match var det også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er du i en klan Xifi? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ikke i HoN nei, har en i TF2. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Night hound er ganske kjekk om du er ny, konstant stealth ifra lvl 6. gjør så at du ikke dør så ofte fordi du kan bare løpe litt vekk så kan ikke motstanderne se deg lengre. åsså har han pounce som er en blink som er kjekk til å drepe heros som løper vekk når de har lite liv. Thunder bringer er også ganske kjekk om du er ny, kan få mange kills med ultien hans å du trenger ikke være spesiellt god for å spille han. bare kjøp masse HP gear og kanskje litt magic armor så dør du ikke så ofte Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Takk for tipsene, skal prøve ut de to + flere. Men akkurat nå er Chronos favoritten min, btw nerf engineer Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for tipsene, skal prøve ut de to + flere. Men akkurat nå er Chronos favoritten min, btw nerf engineer Barbed armor skal funke bra mot det har jeg hørt . Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for tipsene, skal prøve ut de to + flere. Men akkurat nå er Chronos favoritten min, btw nerf engineer Barbed armor skal funke bra mot det har jeg hørt . Jeg hadde 300 damage, 70+ attack speed og 1200 liv med engineer. Barberd armor var et helvete Men turreten min brydde seg ikke særlig mye om Barberd armor:P Turret er elsk, like my damage men attackspeed x10. Når man legger til chain lightninghammer (husker navnet) til statsene ovenfor blir turret pluttselig insane Er det noen som har en genrell item build for int heroes? Jeg ar liksom ikke funnet en bra en enda. Hvertfall i start/mid game. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for tipsene, skal prøve ut de to + flere. Men akkurat nå er Chronos favoritten min, btw nerf engineer Barbed armor skal funke bra mot det har jeg hørt . Jepp, kom over det tipset på HoN forumet i går også :] Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det bare meg eller har det blitt mye mer hacks i HoN. Folk som får double damage alle andre tokens (husker ikke hva de tingene som ligger i elva heter.) Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, hacks virker mer utbredt nå, desverre. Det er synd, for det ødelegger et ellers ekstremt godt spill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Personlig har jeg enda til gode å se noen bruke hacks, så det er jo greit Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Deadwood er nå min nye favoritt-hero! Jeg løp rundt med ham, og fikk 19 killstreak her om dagen. Det kan nevnes at vi tapte akuratt den runden, fordi 3 stykker på laget leavet i slutten. Man burde få en 20 minutter suspensjon, eller noe lignende, hvis man leaver før runden er ferdig, etter min mening. Det er alt for lett å bare trykke disconenct, for så å joine et annet game, og late som ingenting, og det burde få større følger enn det det har i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå