psyched Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hmm Evilleaderer ikke ofte på Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Må bare si at dette var helt sykt, over all forventning og trolig like viktig for meg som starcraft 2 og diablo 3 vil være. Kan jo være en ide å henge i channel "gamer" når vi idler, jeg gikk dit hvertfall. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er et spill som holder på å få inn folk nå 3 gamer folk Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for invite Evil<3 Jeg kommer i natt, skal på Istid 3 førpremiere nå Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sendte pm til Bandana eller hva han het, men har ikke fått noe svar.. Jo, jeg hadde visst fått. Skal laste ned nå. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) EIDT: nvr mind skal slutte og mase nå... Endret 29. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takket være banandan så blir jeg med snart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg skulle egentlig være med, men så ble det så sent og nettet var for tregt til at jeg gadd, så nå sitter jeg og ser Buffy, og avslutter ikke med det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vi har tenkt til å spille 3v3. Noen som joiner meg og Kidnet? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 dette så veldig kult ut, noen som har igjen en invite så jeg kan prøve? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Installerer! Gaming i hele natt ftw! ;D Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Installerer! Gaming i hele natt ftw! ;D bare husk det er mange drittsekker som spiller det, så vil anbefale å spille med noen fra gamer.no, eller venner Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Og i tillegg er det mye morsommere å spille med gamer.no folk PS: På forrige side listet jeg opp de som spiller (til nå) Endret 29. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Arrgh, har nettopp formatert og tenkte jeg skulle kose meg igjen med HoN, men så tar det, unnskyld ordbruken, jævlig lang tid, laster ned med 30-50 kbits ned, wtf? Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Merkelig. Nedlastingen gikk i 1,2Mb/s her, og oppdateringene i rundt 200k Anywho, dette var sinnsykt gøy Lenge siden jeg har kost meg så mye med "pvp". Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg er NerdRage ingame, kanskje oppdatere første post med alle nicks? ;P Endret 30. juni 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
oophus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hvis det er noen som har en invite ekstra så tar jeg hjertlig imot! Jeg ble mektig skuffet over Demigod som overhodet ikke kan sammenlignes med DotA, så jeg håper dette er noe som kan matche nevnte DotA som jeg jo selvfølgelig har spilt endel. Hvis noen har en ekstra key også, så kan jeg få med en kamerat som eier en VT server, slik at vi kan bruke den hvis vi kjører på med noen "gamer.no" kamper? Endret 30. juni 2009 av oophus Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Kult spill. Men som noen nevnte tidligere er det en DEL drittsekker. Spilte en runde i går, fikk så mye kjeft at jeg ikke gadd mer den kvelden Tror jeg henger meg på dere gamer.no folka. Virker som derer er hakket mer modne Dette er mildt sagt DotA på steroider. Kjenner at det er minst 2 år siden sist DotA match og at jeg har vendt meg til det trege tempoet til Demigod. Men dette er mer min ting. Fast-paced action. Kan vi ikke bare ha en gamer chatt-channel som tidligere nevnt? Det gjør det jo lettere å finne hverandre. Vil heller spille med hyggelige folk:P Valgte jo tilogmed n00b game, men neida, GRISEBANK. Var den som hadde død DESIDERT mest... huff Her må det nok øves i sommernatten P.s. Jeg kaller meg Krissroed om noen vil legge meg til. Jeg kommer i vertfall til å legge til de som har postet navnet sitt Endret 30. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det som er så dumt, er at når man lager noobs only, kommer det alltid en eller to som er grisegode som spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå