AtleBer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan kanskje få til noe idag? Ja, vi er på lan så spiller stort sett hele tia, så bare sifra når du/dere vil spille. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sås tille denne tråden ble når vi fikk hon-norge opp, og invites i en annen xD Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Veldig jevn og god kamp vi hadde i dag, det var bare elsk! Ble hektisk mot slutten da begge lagene begynte å angripe hverandres hovedbaser, håper vi kan oppleve det flere ganger . Synd du ikke ble med Error, får håpe du blir med neste gang. Endret 5. august 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sås tille denne tråden ble når vi fikk hon-norge opp, og invites i en annen xD Sånn det skal være Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Da har alle fått 3 nye invitasjoner Visste ikke at HoN var så populær her i Norge... http://www.google.com/insights/search/#q=h...12-m&cmpt=q Endret 6. august 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Kjepppppp Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da har alle fått 3 nye invitasjoner Visste ikke at HoN var så populær her i Norge... http://www.google.com/insights/search/#q=h...12-m&cmpt=q Da har alle fått 3 nye invites? Åssen får dere invites? Jeg trenger invites fordi jeg har masse venner som er keene på å spille. Hvis noen ville sendt meg 2 beta keys ville jeg fått heltestatus resten av livet eller eventuelt sende keys på: [email protected] // [email protected] Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Sendt til begge . Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du får invites automatisk Logg inn på beta.heroesofnewerth.com og så inn på "Invite" delen. Der står det f.eks 0/3 invites used. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Ja og bruk invitasjonene vel . Lenke til kommentar
Kjepppppp Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ah takk. det visste jeg ikke. Da har jeg 3 invites å bruke. Skal dobbeltsjekke at alle gutta har invites og har dem fått det så går det til folk som trenger her Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Error: sjekk PM'en din på Hon Norge, jeg sendt dere en liten gave som jeg tror dere får bruk for Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har sett det. Tusen takk Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hva var det, hva var det, hva var det? Endret 8. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ca 20 invitasjoner til HoN Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Nice, du har vel samlet dem opp siden du fikk kontoen? Lenke til kommentar
hakalaxen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg har spilt Dota lenge nå og hadde satt enorm pris på en invite. Kan en snill sjel sende meg en. Mailen min er "[email protected]" Tusen takk for invite. setter stor pris på det Endret 9. august 2009 av hakalaxen Lenke til kommentar
Übermagnus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Spilt noen timer idag, alt er stort sett knall!. Add up Maggo hvis noen har lyst til å spille en runde. Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nice, du har vel samlet dem opp siden du fikk kontoen? Nop. Fikk 100 keys fra S2 for å dele ut på tfortress. Hadde igjen ca 20 og ga de til HoN norge. Lenke til kommentar
9Ri Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, Elsker dota... Har spilt det en go stund nå.... Noen som har lyst å vær utrolig snill og gi meg en invite? Hadde satt stor pris på det:-).... Min hotmail er [email protected] Lenke til kommentar
crazysteppy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ville bare si at jeg har mottatt invitasjon til hon, sånn at ingen finner på å sende meg en til.. B) Hei, Elsker dota... Har spilt det en go stund nå.... Noen som har lyst å vær utrolig snill og gi meg en invite? Hadde satt stor pris på det:-).... Min hotmail er [email protected] sender deg en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå