ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Please refrain from posting any new threads or message regarding the server problems. We are aware it is happening and we are on the case. We are working as hard as we can to get this resolved as quickly as possible. Please be patient and realize this is a beta. We have just made some seriously significant improvements to our DB cluster, our Master Server, our Chat Server, and our patching process. These were all the systems that were or soon would be stressed by volume. Believe it or not, these changes happened very quickly for the amount of work that had to be done. Most of this stuff is transparent to the end user, except when bugs like this creep up. These upgrades all began after the 0.1.30 patch (see what I mean by quickly). I apologize for the downtime but these things happening during the beta gives us a better opportunity to avoid them once the game is retail. Thanks everyone. Ikke lenge igjen til pollen stenger! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Skuffa?!? serverne er nede en liten dag i BETA og du er skuffa? Djiz.. Endret 1. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skal jeg lage en klan med navn Frost klokken 21 da? Eller har du fortsatt den klanen, i tillegg til iRage, Nerd? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Ja, bare å opprette klanen nå, får ned pollen (regner med at ingen drastiske endringer vil skje med pollen). Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Som sagt kan jeg gjerne hjelpe til som moderator på et evt. nytt forum Anyways. Den nye updaten i dag var helt fucka.. Ingenting fungerer som det skal lengre :wacko: Moderatorer trengs Eneste jeg har igjen på forumet er og legge til diverse kategorier osv! Og som jeg sa til Evilleader, så kommer jeg til å kjøpe et domene til forumet om det blir aktivitet der Håper det er interesse for dette! Som sagt: Sign me up x2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Da oppretter jeg klanen. Hvilken Tag er folka lystne på? Edit: De som vi kan bruke er: FT, FO, FR (egentlig ikke, siden alle vil tro at vi er franske) og F. De forskjellige kan muligens allerede være tatt. Edit: Selv ville jeg først prøvd "F", og så FT. Endret 1. august 2009 av Error Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Stemmer for F, get it on naw! EDIT: Da har jeg fjernet avstemningen, "Frost" vil bli klan navnet! Endret 1. august 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 "F" høres bra ut Likte også FO Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) PATCHEN ER UTE!!!!! EDIT: Total FAIL av S2! Endret 1. august 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Funker ikke, får main_label_update_error ((( Lenke til kommentar
KimG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er fordi serverne er nede. Og dette er ingen FAIL av S2, husk at vi er inne i en BETA. At slike feil oppstår er igrunn bra, for da blir det retta opp i før final release! Har ingen problemer med at dem sliter. Er som sagt, en beta, som er til for at ting skal testes ut. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Fortsatt veldig irriterende uansett om det er beta eller ikke Endret 1. august 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
KimG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er vel irriterende ja, men er snakk om 1 dag hvor ting ikke funker Alle har godt av litt pause. Og når dem har fiksa det her, så vil nok ikke problemet oppstå en gang til! Så da blir det bedre oppetid! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Forstår det , elsker S2Games uansett har fulgt dem gjennom lanseringen deres av Savage 2. Vi får den feilen fordi oppdateringsserverne er nede? KimG, trenger administratorrettigheter for å opprette kategorier på forumet.... Endret 1. august 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du er irriterende Carxdm Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Ey, nye patchen fikset alt. Serverne fungerer, null lag, ser smooth ut her . Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Du er irriterende Carxdm Vet det . Og KimG når kan vi få se forumet?? Blir deilig å ha alt på et sted. Æsj au.. Mora mi jagde meg ut fra pcen så jeg får ikke spillt mer før senere. Endret 1. august 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Så er Frost klanen oppe å går eller? og fikk vi valgt [F] som tag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå