psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kom i gjen nå! Non Plus Ultra (NPU) høres jo awesome ut! Lenke til kommentar
KimG Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har satt opp et forum som så og si er klart for bruk til HoN, for nordmenn! Må bare gjøre noen småfikser her og der før jeg kan gjøre den offisiell! Håper at det er interesse for dette. Føler at det blir litt kaos med alt i EN tråd, slik som det er her. Derfor jeg mekka et forum som er beregnet på HoN only. Link? Link kommer når alt er i orden. Har ikke fått satt opp så mange kategorier osv enda. Men det kommer Tenker at i kveld eller i morgen så er det rimelig ferdig. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Vaenas, iRage = Endgame, men siden jeg ikke ville ha mitt forslag i pollen til deres clan, så skifta bare trådstarter navn, så endgame har fått 2 stemmer totalt ;P Endret 31. juli 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ah... Da trenger pollen egentlig en remake da. Altså nulify alle stemmene. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pysjda, Endgame virka best av alle de uansett, no probs, gleder meg til "Endgame" Vs. iRage! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Mener jeg slettet "iRage" og la til et nytt felt med Endgame! Hmmm Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 syns alle var teite jeg... :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 syns alle var teite jeg... :/ Jeg og. Dårlige alle sammen. Fortress Gamer, FG, som er allerede en gamer clam i TF2 er mye bedre imo. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Fortress Gamer..... :Å Smaken er som baken! Du får komme med egne forslag da Cerandin! =) Endret 31. juli 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jaja, alle kan da umulig bli fornøyde, derfor valgte jeg å ta det over avstemning hvor det navnet majoriteten velger ut blir valgt... Kunne jo lagt det til i avstemningen, men alt blir jo så upresist hvis jeg fortsetter å fjerne/legge til i ny og ne. Komisk, møtte nettopp en nordmann i LoL og vi skal nå prøve HoN xD Endret 31. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da har Frost gått forbi NPU ser jeg, er ett fett for min del, som sagt er dette bare beta. Uansett, noen som er med på noen par kamper iløpet av morgendagen? Jeg er værtfall med. Uansett nå er det sove tid. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Noen som blir med på en pure gamer 5v5 i kveld? EDIT: Pollen stenger 21 i kveld, right? Stemm NPU nå da Endret 1. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Er med jeg også . Lenke til kommentar
KimG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er nok med jeg og! Evilleader, sjekk PM og legg meg til på msn! Jeg vil ha ferdig forumet i kveld! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Som sagt kan jeg gjerne hjelpe til som moderator på et evt. nytt forum Anyways. Den nye updaten i dag var helt fucka.. Ingenting fungerer som det skal lengre :wacko: Endret 1. august 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
KimG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Som sagt kan jeg gjerne hjelpe til som moderator på et evt. nytt forum Anyways. Den nye updaten i dag var helt fucka.. Ingenting fungerer som det skal lengre :wacko: Moderatorer trengs Eneste jeg har igjen på forumet er og legge til diverse kategorier osv! Og som jeg sa til Evilleader, så kommer jeg til å kjøpe et domene til forumet om det blir aktivitet der Håper det er interesse for dette! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg kan og moderere Håper det blir en suksess! EDIT: Ny patch? Hva er nytt? Endret 1. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 KimG, vil det bli et helnorskt forum, for alle Norske "hon'ere" eller bare for guilden? Lenke til kommentar
KimG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 KimG, vil det bli et helnorskt forum, for alle Norske "hon'ere" eller bare for guilden? Helnorskt forum for alle som spiller HoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå