Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ser ut til at S2Games kontaktet Gamer.no angående dette, bra!

Altså, jeg er på langt ingen proff (en mega noob). Men du holder inne A og slår dine egne creeps eller tower for å ta det siste slaget, da får ikke den andre personen på det andre laget gold eller exp. Spill heroes som kan skyte, synes det er enklere å spille dem.

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Vet virkelig ikke om dette er den rette måten å få last hit på, men det er i alle fall sånn jeg gjør det.

Du har allerede trykket på Æ. for å få se hp'en til alle, så spammer du "S" (for stop) helt til creepet er så low at du tar det med ett hit. Viktig å lære seg hvor mye du tar på ett creep i alle fall.

Lenke til kommentar

Så hold og "unhold" rett før creepet dør? Det er prinsippet for å få last hit?

Spilte nettopp min tredje kamp, varte litt over 1 time, gikk ganske dårlig i starten (var Thunderbringer), men så tok det seg kraftig opp mot slutten og vi vant, første kamp som jeg har vunnet.

Lenke til kommentar
Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet :cry:

Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm :D

Som du sikkert har sett er den en konkuranse som dele ut keys.

ja er ikke blind ;)

Men sitter her å kjeder meg til døde så....... :(

Lenke til kommentar
Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet :cry:

Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm :D

Som du sikkert har sett er den en konkuranse som dele ut keys.

ja er ikke blind ;)

Men sitter her å kjeder meg til døde så....... :(

Ta det litt med ro :p. Tror han bare ville hjelpe deg, er dessverre tom for invitasjoner :(. Sjekk igjen i morgen her på Gamer.no, de gir ut hele 300 beta nøkler, uh ehm...så klart du var jo ikke blind :whistle:.

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurte på om noen har en invite jeg kunne ha fått.

Jeg har spilt dota lenge og klarer ikke å vente til å få prøvd dette. Har lett etter key mange plasser, men har ikke fått tak i noe enda. Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne gitt meg en invite.

For den personen som er så snill så er mailen min [email protected]

-Xepto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...