ckyfanboy Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 IRC for skandinavere: #hon.no på irc.quakenet.org Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Gamer.no deler ut 300 betanøkler: http://www.gamer.no/article.php?articleId=20735 :-) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Lurer på en ting, hvordan funker denying? Og finnes det noen bra triks for å få siste slaget på creeps? Så man får gold? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Haha, ser ut til at S2Games kontaktet Gamer.no angående dette, bra! Altså, jeg er på langt ingen proff (en mega noob). Men du holder inne A og slår dine egne creeps eller tower for å ta det siste slaget, da får ikke den andre personen på det andre laget gold eller exp. Spill heroes som kan skyte, synes det er enklere å spille dem. Endret 24. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vet virkelig ikke om dette er den rette måten å få last hit på, men det er i alle fall sånn jeg gjør det. Du har allerede trykket på Æ. for å få se hp'en til alle, så spammer du "S" (for stop) helt til creepet er så low at du tar det med ett hit. Viktig å lære seg hvor mye du tar på ett creep i alle fall. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) trenger ikke spamme "s". Trykk "h" for hold en gang så står han der Endret 24. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Oh, takk for tipset Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så hold og "unhold" rett før creepet dør? Det er prinsippet for å få last hit? Spilte nettopp min tredje kamp, varte litt over 1 time, gikk ganske dårlig i starten (var Thunderbringer), men så tok det seg kraftig opp mot slutten og vi vant, første kamp som jeg har vunnet. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Du har heroen din på hold, så trykker du a, og da creepen har lite nok liv trykker du på han. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm Som du sikkert har sett er den en konkuranse som dele ut keys. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm Som du sikkert har sett er den en konkuranse som dele ut keys. ja er ikke blind Men sitter her å kjeder meg til døde så....... Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei, noen som kan gi meg en invite? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet Spiller dota drittmye på w3 så.....ehm Som du sikkert har sett er den en konkuranse som dele ut keys. ja er ikke blind Men sitter her å kjeder meg til døde så....... Ta det litt med ro . Tror han bare ville hjelpe deg, er dessverre tom for invitasjoner . Sjekk igjen i morgen her på Gamer.no, de gir ut hele 300 beta nøkler, uh ehm...så klart du var jo ikke blind . Endret 24. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Sealine_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor lang tid tar det før man får invites man kan gi bort? Noen som vet? Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 De deler ut invites i ny og ne. Er ingen faste tider. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg fikk mine første 5 invites nylig, og jeg registrerte meg for en måned siden kanskje. Lenke til kommentar
Xepto Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, jeg lurte på om noen har en invite jeg kunne ha fått. Jeg har spilt dota lenge og klarer ikke å vente til å få prøvd dette. Har lett etter key mange plasser, men har ikke fått tak i noe enda. Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne gitt meg en invite. For den personen som er så snill så er mailen min [email protected] -Xepto Lenke til kommentar
lobstar Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 gir bort invites til de 4 første som sender meg email, trenger ikke noe spess grunn, ikke send grunn, sender du grunn får du ikke. bare email. gl hf Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nå har vi åpnet konkurransen vår om betanøkler til Heroes of Newerth. Er i skrivende stund 220 nøkler igjen: http://www.gamer.no/article.php?articleId=20735 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 IRC for skandinavere:#hon.no på irc.quakenet.org Jeg ble bannet med en gang jeg skulle inn dit?? Kaller meg Aurgelme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå